Te caut din toata inima...

06 noiembrie 2011

Un satanist la Cruce



Rolul meu nu este de a scotoci prin lazile de gunoi ale sufletelor.Dimpotriva, asemenea negutatorului de perle , eu sper sa aduc la lumina zilei lucruri minunate, astfel incat o frumoasa rugaciune de multumire sa se inalte spre Dumnezeu.
Noi romanii, abia acum- 17 ani de la Revolutia Romana - incepem sa constientizam ca ravagiile celor 45 de ani de sistem ateu-comunist asupra sufletelor, au fost mult mai cumplite decat am putut estima.Acum suntem constienti ca ateismul a facut sa naufragieze credinta unui mare numar de credinciosi, ca desacralizarea a intrat in Templul sfant al Lui Dumnezeu si ca raul si pacatul se raspandesc tot mai mult in lume.
Pe de alta parte, constatam cu stupoare , ca ceea ce comunismul nu a reusit sa faca impotriva credintei poporului, reusesc astazi banii si televizorul.
In familii, televizorul a inlocuit rugaciunea, iar goana dupa bani si averi a inlocuit credinta cu totul.
Aceste doua remarci, intre atatea altele , acatuiesc ecoul strigatului Maicii domnului de la Medjugorje:
"Nu abandonati rugaciunea! Veti fi pierduti! " 

Fara rugaciune, noi nu avem viata, suntem niste suflete moarte.Fara rugaciune inimile noastre sunt incapabile de iubire
La inceputul Aparitiilor, Maica Domnului le-a revelat vizionarilor de la Medjugorje lucruri deosebit de interesante despre realitatea Cerului.
In Cer, intre cei alesi exista legaturi de iubire foarte personale.Ei se cunosc in lumina deplina a Lui Dumnezeu, de la suflet la suflet si comunica intre ei intr-un mod necunoscut de noi aici pe Pamant.Fiecare stie cine s-a rugat pentru el atunci cand traia pe Pamant sau suferea in Purgatoriu, iar Domnul ingaduie ca intre acest ales si "binefacatorul"sau, sa existe o legatura vesnica si foarte speciala, in sanul Trupului Tainic.
In Cer, vom cunoaste cu exactitate si cel mai mic sacrificiu, cea mai mica rugaciune pe care  altii 
( oameni, dar si ingeri) le-au facut pentru noi.Ne vom bucura de tot felul de favoruri din partea Lui  Dumnezeu si vom stii cine ni le-a obtinut, cum, cand si cu ce pret.Ce de surprize ne asteapta...!
Atunci vom intelege valoarea nemaipomenita, inestimabila si a celei mai mici rugaciuni.Vom afla de asemenea ca , daca nu  ne-am prabusit cand eram la mare incercare, este pentru ca altcineva s-a rugat pentru noi. Ni se vor deschide ochii in ceea ce priveste splendoarea comuniunii sfintilor.
Sufletul care nu se roaga nu se poate decide el insusi pentru convertire, pentru a termina cu un anumit pacat, pentru a se  autodepasi in caritate, pentru a se elibera de  puterea banilo sau de influenta drogurilor, pentru a ierta un dusman , etc. In schimb, eu ii pot obtine cu rugaciunea mea acele miscari spre bine, pe care acest suflet nu le poate produce. Intr-o zi, acel suflet va lua o decizie buna si aceasta ii va schimba viata.Cine ii va fi obtinut acel har? El nu va stii decat in Cer.
Astfel , chiar in mijlocul contemplarii fericite, care va fi bucuria noastra eterna, fericirea alesilor va fi impletita cu aceste legaturi de iubire si de recunostinta unii catre altii.Minune a Trupului tainic !
Delia V. are 22 de ani, este o studenta din Alba Iubia, frumoasa si credincioasa, ferventa pelerina de Medjugorje.Desi subtirica si  maruntica, ea are o inima mare in care pot incape toate sufletele sarmane si ratacite din intreaga lume.Delia este toata numai mila si iubire.
Prezenta Deliei este un balsam pentru sufletele noastre impovarate de griji si pacate.Acolo , la Medjugorje, in genunchi si in lacrimi in fata Statuiei Preasfintei Fecioare din Bicerica, in timpul rugaciunii, Delia a vazut cum o lacrima curge pe Chipul Maicii Domnului.In inima , a auzit o Voce, care-i soptea cu intensitate: 
"Roaga-te pentru cei care nu  se pot ruga!"
Delia povesteste:
-La Medjugorje, vorbind cu iubire , Maicuta Sfanta da nastere in inima noastra , a copiilor Ei, dorinta de-a O asculta. Mesajele Ei, in care vorbeste cu iubire si despre iubire, sunt o adevarata hrana spirituala pentru noi, paine cereasca pentru viata noastra, spre vindecare si mantuire.
Preasfanta Fecioara mi-a daruit cheia problemei: fiecare din rugaciunile mele va atinge un paralizat cu sufletul,pentru a-l pune pe picioare.Iar atunci cand voi ajunge in Rai, rade Delia, el va sari ca un cerb si ne vom imbratisa cu bucurie pentru ca fusese mort si a revenit la viata.
O ascult pe Delia cutremurata: ea a primit de la Preasfanta Fecioara harul de-a darui iubirea! Cel mai minunat har si totusi cel mai greu.
Mi-am amintit de relatarea vizionarei Marija( cea ca primeste  "Mesajele pentru lume", din ziua de 25 a fiecarei luni).In cursul unei Aparitii, ea a intrebat-o pe Maica Sfanta: "Gospa (Maica Domnului), voiesti ceva anume de la mine? Iar raspunsul a fost"Iti daruiesc Iubirea Mea ca sa o poti darui  celorlalti." 
Ulterior Marija a relatat ca acesta a fost cel mai frumos mesaj primit, dar si cel mai greu.
Ea s-a confesat: "Sa poti sa simti frumusetea Iubirii Maicii Domnului si sa-ti dai seama ca este un dat, e cel mai frumos lucru  in viata.Dar cand incerc sa-i iubesc pe ceilalti si sa le ofer aceasta iubire, e atat de greu, incat adeseori ma cuprinde rusinea de nevrednicia iubirii mele , in fata Iubirii Ei de Maica,
ce imbratiseaza totul!"
Hotarat lucru, pentru Delia a darui iubirea primita nu pare a fi atat de greu.Ea a inteles imediat ca nu exista cale mai buna pentru noi toti, decat rugaciunea zilnica pentru darul iubirii, ca sa putem simti aceasta iubire - lucrul cel mai frumos, si sa o putem darui la randul nostru - lucrul cel mai greu.
Toate pelerinajele Deliei au fost minunate, dar acest ultim pelerinaj facut de Sfintele Pasti 2007, a fost absolut special.
Iat-o pe Delia in autocarul cu pelerini: destinatia Medjugorje.
Chiar de la plecare, l-a remrcat cu surprindere, dar si cu durere de inima pe Alexandru din Oradea, un tanar de 16 ani, inalt , blond, cu ochii verzi, care ar putea fi cu adevarat frumos daca nu ar purta plete lungi si soioase , iar mainile, fata si gatul nu ar fi pline de cicatrici, urme a unor multiple taieturi.Purta haine negre, cu inscriptii satanice si ornamentate cu oase de mort si cu cranii hidoase.Privirea lui era cand crunta, cand apatica.
Permanent cu castile in urechi, asculta muzica hard -rock satanica, pe care din cand in cand o lasa cateva secunde la decibeli inalti, ranjind satisfacut cand vedea panica pe care o provoca printre pelerini, care-l ocoleau prudenti si speriati.Delia era singura care-l binecuvanta in gand permanent, 
privindu-l indurerata de la distanta.
Ea povesteste:
-Il priveam cu uimire pe Alexandru.Stiam despre cultul satanic , dar eram sigura ca exista doar la televizor sau in tari indepartate, nicidecum in tara mea , in Romania.
Am ramas surprinsa cand am aflat ca Alexandru era insotit de intreaga familie, de cei doi parinti si de sora mai mare,o tanara nespus de frumoasa si placuta, studenta la limbi straine.Cei trei erau nespus de tristi, se rugau permanent si parca nu indrazneau sa se apropie de Alexandru de teama unei izbucniri de furie necontrolata a acestuia.Aveam sa aflu ca Alexandru a refuzat cu obstinatie de ai insoti in acest pelerinaj, dar s-a razgandit in ultimul  minut si in sila s-a urcat in autocarul gata de plecare.Aha, mi-am spus, Maica Domnului il cheama si deja stapanul sau a mai pierdut din putere, din moment ce nu l-a putut retine.Suntem oricum pe drumul cel bun.Si am inceput sa ma rog pentru el si sa-l binecuvantezneincetat.
Spre bucuria mea, la ultima oprire a autocarului, inainte de-a ajunge la Medjugorje, Alexandru s-a apropiat de mine din proprie initiativa( era pentru prima oara cand aborda pe cineva) si am inceput sa vorbim.
La inceput prudent , apoi din ce in ce mai dezinvolt, el a inceput sa-mi povesteasca si sa-mi faca marturisiri, care au continuat si la Medjugorje si care m-au cutremurat.Era mult mai grav decat credeam.El mi-a confirmat ca este satanistde la 11 ani si ca impreuna cu un grup de baeti si fete apartin cultului satanic, dupa ce in repetate randuri s-au consacrat lui Satan si i-au jurat vesnica credinta, in cadrul unor adevarate ritualuri.Intrebat in ce fel il slujesc pe Satan,Alexandru mi-a povestit ca in mod curent frecventeaza baruri in care asculta doar muzica hard-rock satanista, in care beau alcool, fumeaza tigari cu droguri, sau chiar prizeaza droguri sau si le injecteaza.Dar cea mai mare placere o au sa participe la adevarate orgii in cimitire, unde se drogheaza, danseaza pe morminte, le profaneaza si il blestema pe Dumnezeu.
Cateodata se automutileaza in grup, producandu-si rani si sangerari abundente(asta explica taieturile lui de pe fata , maini , gat si corp), pentru a-L rani si pedepsi pe Dumnezeu si pentru a-I produce suferinta.Cel mai cutremurator a fost episodul in care prietenul lui Alexandru, s-a sinucis in fatan tuturor, taindu-si cu lama artera carotida la gat, murind blestemandu-L si injurandu-L pe Dumnezeu.
Marturisesc ca-l ascultam ingrozita si extrem de tulburata.Nu-i spuneam nimic, doar il ascultam.
Desi la Medjugorje n-a participat deloc la programul de rugaciune al pelerinilor, continuind sa se plimbe singur si incruntat cu castile de muzica satanica in urechi, totusi zilnic ma cauta si-si continua destainuirea, pe un ton datasat , ca si cand n-ar fi vorbit despre el, ci despre o alta persoana straina lui.Farama de parte curata din sufletul lui, povestea despre partea sa cea neagra, malefica, care aici la Medjugorje ii parea si lui straina.
Intuiam ca nu avea rost sa-l cert pentru faptele sale pentru ca sa nu-l indepartez, si cum nu stiam ce sfaturi as putea sa-i dau(intelegeam ca avea nevoie de un exorcist experimentat), il ascultam in liniste, rugandu-ma permanent in gand Maicii Sfinte pentru el si incredintandu-l Inimii Ei Neprihanite.L-am sfatuit sa se spovedeasca preotului dar nu a acceptat.L-am sfatuit de asemenea sa incerce sa participe la programul de rugaciune al pelerinilor, dar m-a refuzat cu inversunare.N-am insistat.Desi profund tulburata- auzeam despre sacrilegii si blasfemii ingrozitoare - totusi nu eram speriata.In inima mea, stiam ca Alexandru a ajuns in locul cel bun si aveam o incredere netarmuita in Preasfanta Fecioara Care-l chemase aici si in ajutorul Ei.
Asa au trecut primele zile ale pelerinajului.Spre surprinderea mea, in Vinerea patimilor, cand la ora 4 dimineata ne-am reunit toti pelerinii romani la baza colinei Krizevac, pentru a ne ruga Calea Crucii, Alexandru era prezent.Imbracat la fel de infricosator, dar fara casti in urechi si fara muzica, urca Calea Crucii alaturi de pelerini si se ruga Rozariul, pe care - din nou uluita- constat ca-l stie.Ajunsi sus la Cruce, Alexandru incepe sa se roage cu o fervoare de care nu-l credeam in stare, cand brusc, Miracol! Alexandru cade in genunchi si incepe sa planga in hohote! Si plange, si plange , si plange, dar nu inversunat cum il stiam, ci cu bucurie, fericit.Am privit cu discretie mult timp acest spectacol cutremurator: un tanar satanist, ingenuncheat la picioarele Crucii Mantuitorului, plangand fericit, rugandu-se si binecuvantandu-L neincetat pe Dumnezeu!
Intr-un tarziu, dupa coborarea de pe munte m-am apropiat cu timiditate de Alexandru.Era complet schimbat.In fata mea se afla un copil de 16 ani, cu chip curat si nevinovat, care ma privea fericit.
"Delia, mi-a spus Alexandru, am acceptat sa urc colina Krizevac, doar la insistentele staruitoare si la lacrimile mamei si ale surorii mele.Cand am ajuns aproape sus, am simtit un impuls puternic sa ma intorc, nu indrazneam sa ma apropii de Sfanta Cruce, nu ma simteam pregatit, voiam doar sa o privesc de la distanta.Dintr-o data picioarele mele au inceput sa mearga singure spre Cruce, in timp ce eu incercam sa ma opun si sa controlez situatia.Insa luptam impotriva a ceva cu mult mai puternic decat mine.Am cazut in genunchi si plangeam cu lacrimi calde.Ma simteam bine, pentru prima oara in viata mea eram fericit, ma simteam bine si curat, dar nu intelegeam de ce plang.
Totusi nu voiam ca aceasta sa inceteze.Am simtit ca sunt valoros pentru Dumnezeu si ca El ma ibea.Am mai inteles ca as face bine sa-mi schimb viata si sa incep sa-L slujesc numai pe Dumnezeu! Mi-am dat seama ca voi mai avea alte incercari, insa mereu imi voi aminti de aceasta zi in care Dumnezeu a ales sa-mi atinga inima prin mijlocirea Sfintei Sale Mame.Pur si simplu ,Maria, Mama mea Cereasca a venit cu duiosia Ei direct in inima mea si mi-a salvat si mi-a schimbat viata!"Iti multumesc si tie Delia ca din iubire, si cu rabdare, m-ai ascultat in aceste zile.Nimeni n-a vrut sa ma asculte, toti m-au respins cu sila si cutremurati, dupa ce eu am ales aceasta cale malefica pentru viata mea.Parintii mei au incercat mereu sa ma salveze dar n-au reusit.
Acum 3 ani am fost impreuna la Lourdes, acolo pentru o clipa am crezut ca pot sa scap din bratele Satanei, m-am rugat, am invatat rugaciunea Sfantului Rozariu, ma credeam salvat, eliberat si convertit.
Intors acasa mi-am propus sa ma intalnesc cu prietenii mei, pentru ca sa le vorbesc despre Dumnezeu si despre Iubirea Mariei si sa-i convertesc.Rezultatul a fost ca dupa o luna petrecuta cu ei, devenisem mai rau decat toti la un loc.Acum insa, o rugaciune foarte neasteptata creste in mine: 

"Oh, Tata din Cer, stiu ca esti acolo, nu ma parasi niciodata! Maicuta Sfanta ia-ma de mana si condu-ma prin viata pana in vesnicie!"

Daca ma voi ruga astfel , Dumnezeu Isi va face o datorie din a ramane alaturi de mine si de-a ma ajuta intr-un mod special pentru convertirea mea completa si pentru eliberarea mea si asta pana la moarte!"

Il ascultam vrajita pe Alexandru, isi continua Delia povestirea, convinsa fiind ca aceste cuvinte nu puteau veni din gura unui copil de 16 ani, chiar daca matur si trecut prin multe, ci erau Inspiratia binevoitoare a Duhului Sfant, care graia prin el.Iata ca Mama noastra a raspuns.Ea nu-si abandoneaza niciodata copiii tragicului destin si satanismului infricosator, prada torturilor puterilor intunericului.Ea l-a chemat pe Alexandru la Medjugorje, gata pentru a-l primi , a-l asculta si a-l proteja.
Ei bine Doina, Miracolul a continuat: peste 3 ore , la masa de pranz , Alexandru s-a prezentat spalat, curat , tuns scurt si imbracat in costum.In curtea pensiunii si-a incendiat hainele cu inscriptii sataniste si si-a rupt toate casetele si Cd-urile(peste 50) cu muzica satanista.
S-a asezat apoi la masa cuviincios, langa familia lui, care privea aceasta schimbare cu o consternare plina de bucurie, si-a cerut iertare de la toata lumea, dupa care impreuna cu toti, s-a incolonat in drumul spre biserica, rugandu-se Rozariul.
Delia isi terminase povestirea, dar eu inca continui s-o privesc inmarmurita.Este cea mai tulburatoare marturie pe care am auzit-o si care naste in mine o intrebare: de ce sunt atatia tineri nefericiti, de ce ne vine atat de greu sa-i acceptam pe ceilalti, cand e limpede ca suntem frumosi unii pentru ceilalti si fericiti unii cu altii?
Raspunsul il aflam in legaturile dintre noi si in nevoia noastra de iubire.Nici varsta, nici boala, nimic pe lumea asta nu ne poate primejdui frumusetea din noi.Suntem frumosipentru ca suntem copii iubiti ai Maicii noastre preafrumoasa.Pe masura ce iubirea va creste si se va desavarsi , cei din jurul nostru vor deveni din zi in zi tot mai frumosi pentru noi, si noi pentru ei.
Prezenta Deliei imi confirma acest gand.
In Duminica Floriilor, cand Domnul Hristos a intrat in Ierusalim, oamenii L-au intampinat cu bucurie,asternandu-I ramuri de finic sub picioare si cantandu-I: "Osana!" Dupa 5 zile cereau sa fie rastignit.
Asemenea unei minunate flori, Delia si-a deschis cu iubire inima ei si pentru iubirea aproapelui.Este sigur ca nu-L va rastigni niciodata.
Cat despre Alexandru, ma bucur ca a gasit calea credintei.Lucrarea harului isi va croi drum in el, printre meandrele halucinante ale ranilor sale, printre stigmatele unei copilarii si adolescente despre care numai Indurarea Divina ar avea dreptul sa vorbeasca.
Oricum este pe maini bune : Maicuta Domnului il insoteste cu rugaciunea Ei  din Cer, iar delia de pe pamant.Este imposibil sa nu reuseasca.
Nu stim niciodata unde isi va face Maria de la Medjugorje noile Sale cuceriri si nici ce strategie va inventa pentru a-i aduna pe aceia dintre copiii Ei care nu  s-au lasat niciodata atrasi de Biserica.Dar stim precis ca Maica Sfanta ne promite ca prin iubire vom fi cu totii frumosi.Desfigurarile vor disparea, iar sufletele moarte vor invia.
Insa totul, doar prin Iubire!
Sa ne ridicam privirea si sa ne lasam insufletiti de frumusetea dumnezeiasca, pentru a calatori mai usor catre zorile vietii! Dar si spre Medjugorje, acest loc sigur al intalnirii noastre cu Dumnezeu, prin Maria, Care la Medjugorje transforma suspinele noastre in Miracole!

sursa : cartea "La Medjugorje se inalta spre Cer suspine si se coboara MIRACOLE" scrisa de Doina Hasnes -Ciurdariu


Dumnezeu sa va binecuvanteze cu Binecuvantarea Sfintei Treimi si a Sfintei Fecioare!

3 comentarii:

Anonim spunea...

http://www.muntelesfinteitreimi.ro/Noiembrie%202011.htm

mmary spunea...

Anonim, iti multumesc si te rog frumos , daca vrei si poti ,sa te rogi pentru mine si sufletelul care creste in mine deoarece trecem prin momente dificile in aceste zile.

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu spiritul rugăciunii, cu pacea inimii şi harul speranţei.

Adriana spunea...

Va implor pe voi toti sfintilor si sfintelor lui Dumnezeu, te implor din tot sufletul Maicuta Preasfanta fecioara Marie, regina in Cer si pe pamnt, va implor cu tot sufletul meu de mama, rugati-va pentru sa natatea fizica ( trupeasca ), psihica, spirituala si sufleteasca a copilului meu Mihai-Emil, rugati-va pentru ocrotirea si paza lui de orice fel de rau, de orice fel deboala, de orice fel de accident, de orice fel de primejdie, de orice fel de vrajmasi vazuti si nevazuti. Amin. Voi toti binecredinciosilor, rugati-va pentru ca Maica preasfanta si cu toti sfintii si sfintele lui Dumnezeu sa imi asculte si mie rugaciunea si sa il ajute in toate pe copilul meu, sa ii dea o soarta buna, sa il pazeasca de cel viclean, sa il ajute sa se converteasca. AMIN

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...