Te caut din toata inima...

13 noiembrie 2011

Linisteste-ti inima



sambata , 12 august 2000

"JNSR":"Doamne, Dumnezeul meu, stiu ca nu trebuie sa te intreb ce ai sa faci sau ce vei face in curand, dar spune-mi ce vrei sa-mi spui".

ISUS: Tu scrie cea ce auzi si nu vorbi.Dumnezeu nu este niciodata absent.
Eu sunt prezent in totul si in fiecare.
Oare apa este cea care purifica sau Acela care este Insusi Purificatorul? 
Daca Eu vin, aduc totul in Mine.
Fericiti cei care asteapta cu rabdare Ziua in care totul va canta Intoarcerea Mea! Oare n-am venit decat pentru un mic grup? Si , de altfel, nu sunt Eu cu voi pana la sfarsitul veacurilor? Sunt suflete care Ma simt, Eu am ridicat Cortul Meu in ele si locuiesc in inima lor.Ti se pare ca va trece mult pana sa vina acest timp in care toti Ma vor vedea! Dar ochii unora nu pot inca sa suporte stralucirea viziunii Mele pentru ca ei nu pot sa iasa din refugiul lor, din adapostul lor obscur.
Linisteste-ti inima, n-o lasa in aceasta neliniste fara egal, tu iti maresti durerea.Unirea Mea este o unire care nu se sfarseste.Un suflet care Ma iubeste si care este in unire adevarata cu Mine, traieste cu Mine Viata Mea de Suferinta.Sa nu ajungi sa Ma uiti privindu-te cu ochii tai , Eu te vad cu ai Mei, Eu te vad cu Sfanta Mea Inima.

Un suflet al lui Dumnezeu nu poate semana decat cu Divinul Sau Stapan.

Curaj! Tu traiesti toate acestea pentru a merge mai departe cu Mine.Eu te pregatesc pentru un lucru mai mare, nu-Mi pune piedici, nu fii reticenta, accepta totul cu Iubire si Credinta. 

Un suflet al lui Dumnezeu ramane unit cu Stapanul sau in furtuna si in bucurie.

Mai tarziu, in aceeasi zi:

Drumul Crucii Mele

"JNSR": "Doamne, imi poti vorbi acum, caci mi-e greu sa indur durerea".

ISUS:Dumnezeu este inepuizabil in Milostivirea Sa.Eu sunt Izvorul Cuvantului Divin.Cine crede in Mine va auzi Apa Mea curgand si aruncandu-se in Oceanul Milostivirii Mele nesfarsite.
De ce te temi?
De Cuvantul Meu, de Glasul Meu? Eu vorbesc inimii tale pe care o purific.Da! Este ISUS, Invatatorul tau Preaiubit care patrunde in inima ta si care iti vorbeste, nu te teme.Eu sunt trist daca tu esti trista.
Eu sunt bucuros daca tu imi surazi, pur si simplu; dar Eu stiu sa citesc totul in tine.Da, stiu ca durerea ta este mare, ca totul se intoarce impotriva ta.Crezi ca Eu am fost tratat mai bine, iubit mai bine, mai putin tradat de catre ai Mei ?
Eu te-am avertizat despre toate.
Nu mai vrei sa suferi pentru Mine? Cum crezi ca se urca pe Golgota? Fara Cruce? Fara Suferinta?Nu-mi poti cere sa fiu doar un vizitator, cineva care vine pur si simplu ca sa te priveasca! Nu, tu trebuie sa traiesti impreuna cu Mine aceasta Urcare cu Crucea Mea, trebuie sa simti parasirea Mea, tristetea Mea: toti M-au respins.Bineinteles ca o ai pe Mama Mea , ca intotdeauna Ea este cu tine si il urmeaza pe copilul Sau pentru ca cel care Ma accepta, imi seamana si devine copilul Sau.Iar tu  care Ma accepti din toata inima ta, crezi ca Eu nu traiesc in inima ta ca sa te ajut? Eu sunt cu tine.
Ti-am spus ca roadele abundente si pretioase sunt la capatul acestui Drum, atat de greu incat multi abandoneaza aproape de sosire.Nu intoarce capul inapoi ; la fel ca alpinistul cutezator, vino sa-ti iei trofeul in varful acestui Munte al Suferintei si al Sperantei: Eu sunt aici!
Se pare ca tu cauti o iesire si te invarti in cerc: la dreapta , la stanga , totul este inchis; nu mai avansezi si te crezi pierduta, dar Eu iti repet: daca parasesti Drumul Meu, nu vei mai avea nici un punct de repere.

Astazi, iti repet: da, taci , sufera, ia-ti Crucea si urmeaza-Ma.

Aici este Drumul tau, urmeaza pasii Mei, resemneaza-te.Eu pastrez da-ul tau si cuvantul tau in Inima Mea.Da-ul tau este unit cu  Acela al Sfintei Mele  Mame; Ea este Mama ta, uneste-te cu Sfanta Sa Inima Indurerata si Neprihanita; si ofera-te in fiecare zi in Consfintirea pe care ai primit-o: Ea este pentru tine ca si pentru fiecare dintre fratii tai in durere, Bucuria si Speranta Drumului Crucii Mele.

Glorie celui Preainalt!Alegerea lui dumnezeu este absoluta,
la fel ca promisiunea ta facuta Dumnezeului tau.
Dumnezeul Iubirii Unic si Adevarat! Amin.

Cand Crucea va aparea pe cer ,suferintele voastre vor fi atins aproape varful Muntelui Meu Sfant.

Da , iti repet : Crucea Mea Glorioasa este ISUS Inviat.

Si iata ca Eu vin.

Amin, vino Doamne ISUSE !

sursa : JNSR - "Martori ai Crucii"- Faptele Apostolilor , vol.4 prima parte



Dumnezeu sa va binecuvanteze cu Pacea, Iubirea , Milostivirea si Bucuria Sa!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...