Te caut din toata inima...

24 octombrie 2011

Tacerea e PUTERE in "Micul Jurnal ..." al Sfintei Faustina









896.   " Sufletul mi-e cufundat azi in amaraciune.
O, Isuse, o , Isuse al meu, fiecaruia ii este ingaduit astazi sa mai adauge amaraciune in paharul meu, nu conteaza  ca e prieten sau dusman, fiecaruia ii este ingaduit sa-mi provoace suferinta, iar Tu, o, Isuse , ai datoria sa-mi dai putere si forta in aceste momente grele.
Ostie Sfanta, sustine-ma si inchide-mi buzele sa nu murmur si sa nu ma plang.
Cand pastrez tacerea, stiu ca obtin victoria.

.......................................................

904. "In timpul meditatiei ,am auzit aceste cuvinte:

Fiica Mea, prin rabdatoarea ta supunere la vointa Mea, Imi aduci cea mai mare slava, iar tu insati castigi un merit atat de mare, incat nici prin  posturi, nici prin vreo mortificare nu l-ai obtine fara aceasta.Sa stii , fiica Mea, ca daca supui vointa ta vointei Mele, iti atragi marea Mea predilectie; sacrificiul tau Imi este placut si  plin de dulceata, este pe placul Meu, el are putere."


........................................................

906. " In momentele grele, imi voi atinti priviRile asupra Inimii tacute a lui Isus intins pe cruce, si din flacarile care tasnesc din Inima Sa milostiva putere si forta ca sa sustin lupta se vor revarsa peste mine."

sursa : Sfanta Faustina - "Micul Jurnal.Milostivirea lui Dumnezeu in sufletul meu."


Cartea "Micul Jurnal.Milostivirea lui Dumnezeu in sufletul meu."

O carte minunata in care ti se dezvaluie multe din atributele lui Dumnezeu...
o carte pe care va invit cu mult drag sa o cititi , sa descoperiti iubirea lui Dumnezeu , dar mai ales Milostivirea Sa.
Va va aprinde si veti arde in IUBIRE !

puteti sa comandati cartea aici:




Dumnezeu sa va binecuvanteze cu Focul Iubirii Sale , cu Milostivire , cu bucurie si cu sfintenie !

Un comentariu:

silvia spunea...

DRAGA ME A MMARY,cei mai frumos? decit sa arzi de iubire.....nimic pe lume nu-i mai frumos.Isus sa te ia in bratele sale sfinte sa te ocrotesca,draga mea draga.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...