Te caut din toata inima...

11 octombrie 2011

Mesajul Sfintei Fecioare de la Medjugorje din 2 octombrie 2011

"Dragi copii, si astazi inima mea materna va invita la rugaciune,
la un raport personal cu Dumnezeu Tatal.
Dumnezeu Tatal nu va este departe si nici nu va este necunoscut.
El s-a aratat voua prin intermediul Fiului meu, si v-a daruit viata 
care este insasi Fiul meu.
De aceea, copilasii mei, nu va lasati invinsi de incercarile care vor sa va indeparteze de Dumnezeu Tatal.
Rugati-va!
Nu cautati sa aveti familii si o societate in care El este absent.
Rugati-va! Rugati-va, astfel incat bunatatea care vine numai de la Fiul meu,
care este adevarata bunatate, sa invadeze inimile voastre.
Numai inimile pline de bunatate il pot intelege si primi in ele pe Dumnezeu Tatal.
Eu voi continua sa va conduc.
In mod special, va rog sa nu-i judecati pa pastorii vostri (pe preotii vostri).
Copilasii mei, uitati voi, oare, ca Dumnezeu Tatal i-a chemat?
Rugati-va!

Va multumesc!"

***** 

Mirjana: "Niciodata nu v-am spus nimic pana acum, dar de data asta o fac, voi suntei constienti, fratilor si surorilor, ca Maica Domnului a fost aici cu noi? fiecare dintre noi ar trebui sa se intrebe: sunt demn de asta? Spun acest lucru deoarece este dificil pentru mine sa o vad pe Maica Domnului indurerata pentru ca fiecare dintre noi este in cautarea unui miracol, dar nu face nimic ca miracolul sa se intample in inima sa."




Preasfanta Fecioara sa va binecuvanteze cu Binecuvantarea Sa Speciala si Materna !

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...