Te caut din toata inima...

21 septembrie 2011

Veti avea cunoasterea pacatelor voastre

                                                                                      

      Vineri , 22 octombrie 1999

ISUS:"Nu ezita sa scrii atunci cand te cheama Dumnezeu.Nu asculta de nimeni si scrie ceea ce iti cere Dumnezeu sa spui poporului Sau.

Sunteti in ultimele  dintre timpurile de pe urma si in curand se va sfarsi aceasta epoca de nenorocire care se intinde asupra Lumii intregi.Nu dispretuiti Darul lui Dumnezeu, acest timp scurt pe care Dumnezeu vi-l mai acorda inca pentru a repara sufletele voastre deformate de pacat.Da, Singur Dumnezeu poate repara, dar numai daca voi I-o cereti.
Acest Har este pentru fiecare dintre voi, o repet.Pentru cel mai crud ca si pentru cel mai indiferent.
Inima Mea se va deschide larg pentru a deborda de iubire pana si asupra acelora care sunt deja morti( pe Pamantul vostru, Eu vorbesc despre defuncti). Harul Meu va primi pe aceia care M-au respins si care Ma vor cunoaste asa cum sunt Eu.Caci , cu Adevarat, ei nu L-au "vazut" niciodata pe Dumnezeu in fata lor: ei nu m-au cautat, n-au gustat niciodata in profunzime din iubirea Mea Milostiva.

Eu nu voi face Dreptatea Mea decat cu Sfanta Mea Milostivire.

Caiti-va , faceti Penitenta.

Care ar fi meritul vostru si sinceritatea voastra profunda daca ati primi Iertarea Mea fara cainta voastra sincera?
Care va fi aceasta cainta daca Dumnezeu nu v-ar arata greselile voastre, necuviintele voastre, neglijenta voastra si refuzurile voastre, repetate de atatea si atatea ori, atunci cand v-am intins Mana Mea pentru a va elibera de influenta Raului asupra sufletelor voastre, a trupurilor voastre.
Voi  M-ati respins!
Da, veti avea cunoasterea pacatelor voastre, asa cum continua sa fie ele in voi, deoarece inca n-ati inteles ca cea mai mica gresala devine un zid care se ridica intre Dumnezeu si voi.

Biserica Mea va deveni repede,

- Sfanta, ca fondatorul si Invatatorul sau.

-Desavarsita, cum ii cere Dumnezeul sau.

-Distribuitoare neobosita a Darurilor Domnului sau.Caci ISUS o va impodobi pe Mireasa Sa Sfanta cu Mantia glorioasa care acopera umerii Sai: ea va fi invaluita in Slava lui Dumnezeu.

-Regala, pentru ca Regele si Domnul sau se va uni cu ea pentru a lumina cu Sfanta Sa Lumina intreg Pamantul.
-Eu sunt Domnul , Dumnezeul Universului.Nimeni nu este mai Sfant ca Mine.

Sfintii Mei, care Ma vor urma, vor canta Gloria Mea,
caci ei traiesc in Sfanta Mea Glorie.

Eu sunt Dumnezeu, Eu sunt Unic si Adevarat si vin sa-l impac pe om cu Dumnezeu si sa fac din aceasta lume un Pamant imaculat lipsit de pacat.Un  Pamant Nou pe care Dumnezeu , in infinita Sa Bunatate, vine sa-l uneasca cu Cerul Sau de Slava spre a reuni pentru totdeauna Cerul si Pamantul in aceeasi Iubire, Iubirea Dumnezeului  vostru de Trei ori Sfant.

Copila Mea, inca putin timp pentru a suferi , inca putin timp pentru a construi deja acest Nou Pamant in inimile voastre, inca putin timp pentru a realiza ca Dumnezeu este cat se poate de aproape de voi.

Pregatiti Calea Domnului.

Copila Mea , ti-am cerut sa spui Poporului Meu ca el este ca un caleidoscop cu numeroase fatete orientate diferit si care au toate un punct comun.
Dumnezeu nu va va schimba ca prin magie.Pentru a deveni cu totii UNUL, asa cum Tatal , Fiul si Duhul Sfant sunt doar  UNUL, Dumnezeu se va descoperi cu incetul si fiecare dintre voi Il va vedea si fiecare va voi sa devina ca Insusi Dumnezeu.
Fiecare fiinta imperfecta va cauta sa devina perfecta dupa Chipul lui Dumnezeu.




Fiecare fiinta egoista  va cauta sa devina  precum Modelul sau in generozitate.

Fiecare fiinta violenta va cauta sa devina blanda precum Mielul fara pata.

Fiecare suflet, vazandu-se atunci diferit de Sufletul Meu, va cere transformarea sa imediata.Caci il voi face pe fiecare sa respire mireasma Sfinteniei Mele.ii voi arata fiecaruia Sfanta Mea Fata.Ii voi explica fiecaruia de ce am atata iubire pentru el in Inima Mea Sfanta.

Asadar iti cer, copila Mea, ca atunci cand vei putea, intr-o zi nu prea indepartata, sa Ma primesti asa cum te primesc Eu dintodeauna fara sa Ma simt ofensat in fata maniei sau durerii tale, justificate sau nejustificate si sa-Mi spui ceea ce vreau sa aud de la tine:

"Dumnezeul meu, Te iubesc din toata sarmana mea inima mizerabila.Iarta-mi cuvintele necugetate, caci Tu cunosti cu Adevarat inima mea, Tu stii ca Te Iubesc".

Si atunci Eu iti voi raspunde:

"Du-te, copila Mea, continua sa faci sa traiasca Cuvantul Meu in inima ta, caci atunci cand Ma asculti Eu am si  purificat deja limba ta si inima ta. Da, du-te, dar nu mai pacatui, nici cu gandul , nici cu vorba".

Poti sa le spui , deci , tuturor fratilor tai ca Dumnezeu va veni sa purifice toate sufletele si ca e timpul sa faca un ultim efort, acela de a-si controla gandurile, faptele , cuvintele si de a da ce este mai bun in ei lui Dumnezeu si tuturor fratilor vostri in Dumnezeu.
Nu mai pacatuiti prin omisiune, caci Dumnezeu , care traieste in sufletele voastre, va va arata orbirea care s-a nascut din indiferenta voastra fata de Dumnezeu si fata de fratii vostrii care asteapta de la voi partea data de Dumnezeu.

Caci totul vine de la Dumnezeu, iar bunurile voastre sunt Darul lui Dumnezeu.
Impartiti cu altii si , atunci cand veti fi dat totul, amintiti-va de Mine, Dumnezeul vostru plin de Iubire.Eu v-am dat totul.M-am daruit voua pe Crucea Mea de Iubire ca sa va dau ce este mai bun in Mine.Viata Mea si Viata Mea din  abundenta.

Caci nu exista un Dar mai mare decat sa-ti daruiesti viata pentru cei pe care-i iubesti.

Preotii care vor incheia acest Volum, sunt chemati sa se manifeste cu totala seninatate, caci nimeni nu poate veni sa-i judece.Eu nu voi permite aceasta. Va cer fiecaruia sa intelegeti urgenta de a pune in garda Lumea intreaga despre ireparabilul care se produce din cauza lipsei de Credinta.

Va binecuvantez
pe voi, Consacratii Tatalui Meu si al vostru.

ISUS Sfintitor

*****

sursa : JNSR : "Martori ai Crucii - Faptele Apostolilor , vol 3" 






Dumnezeu sa va binecuvanteze  cu Pacea , Iubirea si Bucuria Sa!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...