Te caut din toata inima...

25 septembrie 2011

Inima mea Te cheama... Ma auzi, Doamne ???


"Doamne ,iti ofer ceea ce sunt, ceea ce am, ceea ce pot, totul pun in mainile Tale.

Inalta , tu, Doamne, acel putin care sunt eu.

Pentru meritele Fiului Tau, transforma-ma, Dumnezeule Atotputernic.

Te implor, pentru familia mea,pentru binefacatorii mei, pentru fiecare membru al apostolatului nostru, pentru persoanele care ne combat, pentru cele care se recomanda rugaciunilor mele sarace...

Invata-ma sa-mi umilesc inima, pentru ca drumul lor sa nu mai fie asa dur! "

" Asa se roaga Sfintii si asa vreau sa  faceti si voi." ne spune Sfanta Fecioara Maria prin Catalina Rivas.




Cu blandul Isus sa va binecuvanteze Fecioara de Sus!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...