Te caut din toata inima...

02 septembrie 2011

Consfinţire către Inima dumnezeiască a lui Isus


De dimineaţă îmi răsună aceste cuvinte:
 
“Veniţi la mine toţi cei osteniţi şi împovăraţi şi eu vă voi da odihnă. Luaţi asupra voastră jugul meu şi învăţaţi de la mine că sunt blând şi smerit cu inima şi veţi găsi alinare pentru sufletele voastre” (Mt 11,28-30).

Şi-mi doresc nespus ca acestă invitaţie să-mi răsune toată ziua
şi să mă încred în ea! 

Mă consfinţesc şi consfinţesc toţi cititorii Inimii Preasfinte a lui Isus, pe care o sărbătorim astăzi.

Preabunule Isuse, Mântuitorul neamului omenesc, priveşte spre noi, care îngenunchem cu smerenie înaintea altarului tău. Suntem ai tăi, voim să fim ai tăi şi ca să fim mai strâns uniţi cu tine, astăzi fiecare dintre noi se consfinţeşte de bunăvoie Inimii tale preasfinte.
Mulţi nu te-au cunoscut niciodată, mulţi au dispreţuit poruncile tale şi s-au lepădat de tine. Fie-ţi milă şi de unii şi de alţii şi atrage-i pe toţi la Inima ta preasfântă.
Doamne, fii regele nu numai al credincioşilor care nu s-au îndepărtat niciodată de tine, ci şi al fiilor rătăciţi, care te-au părăsit. Fă-i să se întoarcă în curând la casa părintească, pentru a nu pieri de lipsă şi de foame.
Fii regele acelora pe care i-au înşelat părerile greşite şi al acelora pe care i-a dezbinat neunirea. Cheamă-i la limanul adevărului şi al unirii în credinţă, ca în curând să nu fie decât o singură turmă şi un singur păstor.
Dă Doamne, Bisericii tale, libertate sigură şi fără piedici. Dă tuturor popoarelor liniştea bunei orânduiri şi fă ca de la un capăt la altul al pământului să răsune un singur glas: “Lăudată să fie dumnezeiasca Inimă a lui Isus, care ne-a dobândit mântuirea! Ei să-i aducem slavă şi cinste în vecii vecilor.” Amin.

Dumnezeu sa va binecuvanteze inimile cu acele haruri care va vor face sa rostiti neincetat :
Isuse bland si smerit cu Inima , fa inima mea asemenea cu Inima Ta!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...