Te caut din toata inima...

08 iunie 2011

Mesajul special al Sfintei Fecioare din 2 iunie 2011 - Mirjana -Medjugorje

"Dragi copii,
  Asa cum vă chem pe voi la rugăciune pentru cei care nu au venit să cunoască iubirea lui Dumnezeu, tot asa, dacă v-aţi uita în inimile voastre aţi înţelege că vorbesc despre mulţi dintre voi.
Cu inima deschisă, întrebaţi-vă pe voi înşivă sincer, dacă doriţi sa traiti  cu  Dumnezeu  sau doriţi
să -L îndepărtaţi şi să trăiţi cum vreti voi. 
Uitaţi-vă în jurul vostru, copiii mei, şi vedeţi încotro se îndreaptă lumea, lumea care înţelege să facă totul fără Tatăl, şi care rătăceşte în întunericul tentatiei. Eu vă ofer lumina Adevărului si pe  Duhul Sfant.  Conform planului lui Dumnezeu eu sunt cu voi pentru a vă ajuta sa-l aveti pe  Fiul meu, Crucea şi Învierea Lui să triumfe în inimile voastre.
Ca o mamă, doresc şi mă rog  pentru unitatea voastră cu Fiul meu şi lucrările Sale. 
 Eu sunt cu voi, hotarati-va.  

Vă mulţumesc."


Preasfanta Fecioara sa va binecuvanteze cu Binecuvantarea Sa Speciala si Materna !

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...