Te caut din toata inima...

08 mai 2011

... stiu ca esti Tatal meu: si pentru aceasta ma abandonez Tie ...


"Tatal meu, ma abandonez Tie,
fa din mine ceea ce iti place.
Sunt gata la totul, accept totul,
pentru ca sa se implineasca vointa Ta in mine
si in toate creaturile Tale.

Nu doresc altceva, Dumnezeul meu.
Pun din nou sufletul meu in mainile tale:
ti-l dau, Dumnezeul meu,
cu toata iubirea inimii mele,
pentru ca te iubesc.

Si este pentru mine o cerinta a iubirii de a ma darui ,
de a ma pune din nou in mainile Tale fara masura,
cu incredere infinita,
pentru ca Tu esti Tatal meu."

*****

Aceasta rugaciune a fost scrisa de Charles de Focauld, un nobil francez care, in primii ani ai acestui secol, s-a convertit si a lasat cariera militara pentru a se face "nomad al lui Dumnezeu" in singuratatea din Sahara algeriana.
In tacerea desertului a trait profunda sa experienta religioasa, centrata in special asupra prezentei lui Dumnezeu , redescoperit si iubit ca pe un duios Tata.


*****




Dumnezeu sa va binecuvanteze cu iubirea si duiosia Sa !

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...