Te caut din toata inima...

24 aprilie 2011

Iubire Eterna


O, vino la mine, Eterna Splendoare,
Dar vino, Iubire, o , BINE SUPREM,
Eu nu am pe nimeni, Divinule Soare,
Decat ADORAREA prin care Te chem.

Cucernic eu starui: coboara la mine
Pe Crucea vietii, al drumului chin:
Fiinta intreaga , speranta , Divine,
Imi cer zi si noapte la Tine sa vin.

Asculta , o , Doamne, azi ruga mea blanda,
Sleita de forta, putere nu am;
Cu Focul Iubirii, cu vocea plapanda,
Cantare duioasa Iti cant si exclam:

O, vino, Isuse,mai vino odata,
Apari Frumusete, eu vreau sa Te vad,
Da-mi iarasi sarutul cel gingas de TATA;
In mijlocul lumii e numai prapad.

Mister al IUBIRII, Divinule Mire,
Da-mi Painea Vietii aici pe Pamant,
Acorda-mi putere , in jertfa traire:
Sa tin cu fervoare al meu juramant.

Nimic nu ma leaga de trista viata,
De lume , de oameni, nici chiar de parinti,
Dorinta e mare si ea ma invata
Sa merg pe cararea Martirilor Sinti.

Inchid ochii umezi de lacrimi de jale;
Desi omenirea ma cheama spre ea,
Alerg eu intruna pe urmele Tale,
Caci inima cere doar DRAGOSTEA TA.

Ma uit pretutindeni sa vad de vii oare,
Si stau obosita la umbra de rug,
Imi pun intrebarea in greaua stramtoare:
Pe unde , Isuse, la Tine sa fug?!

Ai spus, nu o data, ca vrei sa-TI fiu Tie
Ofranda de jertfa; in ea sa cobori
Iubirea Ta Sfanta din TAINA CEA VIE
O pune in mine, SURAS de SPLENDORI!

O, vino, VIATA,si da-mi sanatate,
Putere de munca , iubire, elan,
Sa sufar durerea , o da-mi pietate
Sa gust fericirea din SFANTUL TAU PLAN.

Cum cetini in munte si flori in hotare
Le clatina vantul , asa ma inclini
Spre Tine , Isuse, spre SFINTE ALTARE;
O, Dorul meu UNIC, te-astept ca pe spini!

Desi sunt prea mica iar TU SFANT si MARE,
Am totusi dorinta in suflet sa vii:
Iti e TABERNACOL, altar de-nchinare
Iar inima arde ca rugul in vii...

Preadulce Isuse, IUBIREA cea Vie,
Viata mea trece dar SPIRITUL nu ,
A Ta sunt eu toata , EUHARISTIE,
Cand simt ca VIATA mea toata esti TU!

Te vreau cu ardoare, o , Flacara Vie,
Consuma ofranda pe DISCUL ETERN,
Caci victima Ta sunt , ISUS, in vecie,
Tu Singur ma prinde in IAZUL PATERN.

Sora Maria -Ionela, 28 aprilie 1962, Inchisoarea  Jilava,
"Secretul inimii mele", Poezii vol 12


Eu v-am oferit aceste superbe versuri copiindu-le din volumul de poezii:
"Omagiu Divinei Fondatoare" 
pe care il puteti comanda aici:


Cristos  a Inviat!

Dragii mei , va doresc sarbatori fericite si binecuvantate pe care sa le petreceti in iubire, armonie, bucurie , sfintenie impreuna cu Isus , cu cei din Cer si cu toti cei dragi ai vostri!

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu acele haruri care vor face ca  Pacea , Iubirea , Indurarea  si Bucuria Sa sa fie asternut , continut si mangaiere inimilor voastre!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...