Te caut din toata inima...

08 aprilie 2011

In fata lui Pilat


Teologia Patimilor (8)

Isus:"Eu, Dumnezeul intrupat, Rascumparatorul lumii,am fost si voi fi in fata lui Pilat pana la Judecata din urma, cand ca Judecator suprem, voi judeca pe toti Pilatii, adica pe toti conducatorii pamantului care M-au judecat pe Mine in Biserica Mea si in persoana credinciosilor Mei...
Acesta este marele Mister al faradelegii, cand omul pacatului judeca pe Dumnezeul sau, luand cu trufie locul lui Dumnezeu.
Este tribunalul lui Lucifer deghizat sub numeroase vesminte.
Dar tristetea negraita a Inimii Mele este ca totdeauna , in Istoria Bisericii, care e Trupul Meu mistic,Pilat, intruchipat in capeteniile lumesti, poate spune:
Poporul tau si mai marii Preotilor Te-au dat in mana mea.Ce ai facut?

Este jalnica realitate.Poporul Meu ce se numeste crestin, si preotii Mei, Ma dau totdeauna in mainile lui Pilat, prin pacatele lor si mai ales prin preocuparea si atasarea de cele lumesti, care constitue pretextul crudei acuze impotriva Mea.
Cat de fericit as fi daca Biserica mea, preotii si  credinciosii mei ar putea raspunde cu glasul vietii, asa cum am raspuns Eu lui Pilat: 
Imparatia Mea nu este din lumea aceasta...Dar Imparatia Mea nu este de aici. 
Atunci judecata ar fi o preamarire a Mea in Biserica Mea , in Madularele Mele!

Doresc mult ca Biserica , Papa , Episcopii, Preotii, calugarii si fiecare credincios sa spuna lui Pilat cu trairea voastra cea de toate zilele ceea ce i-am spus Eu:
Eu spre aceasta M-am nascut si spre aceasta am venit in lume , ca sa marturisesc Adevarul.Oricine iubeste Adevarul asculta glasul Meu.
Si voi stiti ca Eu sunt Adevarul ...Pilat cel sceptic si ironic totdeauna va intreba sarcastic: 
"Ce este Adevarul?"

Dar asa cum Eu, Adevarul , ERAM si SUNT intotdeauna in fata lui Pilat, si voi, intreaga Biserica, trebuie sa fiti marturie si martori ai Adevarului, adica martorii Mei, icoana vie a Evangheliei si Euharistiei Mele.
Atunci necredinta lui Pilat si judecata lui nu opresc Triumful Meu, ci ii dau mai mare stralucire.

Mediteaza , inima inlacrimata, paginile Evangheliei, mai ales despre Patima si Euharistie si ceea ce iti comunic acum, nu ca lucruri din trecut, ci ca Realitate prezenta.
Si tu esti pururea cu Mine in fata lui Pilat din secolul al 20 lea.
Te comporti ca Mine? Judeci ca Mine? Astept de la tine mai mult ca de la oricine sa patrunzi in Misterul Meu.Sa traiesti Misterul Patimii si sa-l descoperi Bisericii si lumii intregi.
Nu fi Pilat! Nu ma judeca dupa judecata ta, ci contempla suferintele Mele si tot ce am indurat pe pamant pentru Rascumpararea oamenilor, deci si pentru fericirea ta."

Divinul meu Adevar!

Cat de adanc si infinit de luminos esti , Isuse! 
Pilat Te judeca in fiecare clipa a istoriei si cauta dovezi impotriva Ta: in viata Bisericii, a Preotilor, a Calugarilor, a credinciosilor.Ce raspundere teribila este a noastra a tuturor, daca nu Te marturisim pe Tine , Adevarul , in viata noastra!

Doamne! Te ascult cu umilinta si simplitate.Meditez profund Evanghelia si tot ce imi comunici.Vreau sa fiu ceea ce ma vvrei Tu : icoana vie a Adevarului.
Nu vreau sa fiu nepasatoare si ingrata fata de Patimile Tale, fiindca Tu ai suferit pentru lume, dar si pentru mine.
Deci se cade sa Te urmez,sa Te meditez, sa Te marturisesc si sa Te ador in fiecare clipa si in toate imprejurarile vietii mele.

sursa: cartea "Teologia Patimilor"

APROBARE,

Raman uimit de ceea ce lucreaza Isus in sufletul cunoscut de mine inca din 1949, cand am fost numit de Sfantul Scaun Apostolic, DIRECTORUL SPIRITUAL AL SOREI MARIA IONELA,in plina prigoana.
Cu adevarat este DUMNEZEU Cel care vorbeste , si atat eu cat si Episcopul Ioan Suciu mort martir la inchisoarea din Sighet si altii nu ne inselam in constatarile noastre.
De aceea cu draga inima si cu toata puterea pe care o am de la Isus bunul nostru Mantuitor,aprobam si binecuvantam volumul  
"TEOLOGIA PATIMILOR" ,
si doresc sa rodeasca in suflete cum rodeste in sufletul meu.
Bucuresti 26 octombrie, 1980, Sarbatoarea Divinei Fondatoare.
Episcop Ioan Dragomir.


Dumnezeu sa ne binecuvanteze revarsand asupra noastra ADEVARUL Sau!

2 comentarii:

Anonim spunea...

In aceasta seara pr. prof. predicator Claudiu Dumea a inceput in parohia noastra, Sf. Tereza a Pruncului Isus, trei zile de misiuni, cu predici la sfintele liturghii.
Am simtit "pe pielea mea" :), in sufletul meu, ca este trimisul Domnului ... caci m-am simtit tare pacatos !
La asa liturghie ... sa tot participi mereu !
Multumim Domnului pentru trimisul Sau si il rugam pe Tatal Ceresc sa le dea haruri minunate si preotilor din parohia noastra pentru a se asemana cat mai mult cu Domnul Isus, Preotul si Regele Universului !
Pace si Bine, sr. mmary, fam. tale si fam. mele ... si mult Duh Sfant de la Tatal si Fiul ! ... dar nici prea mult, sa nu cadem in disperare, vazandu-ne pacatosenia ! :) ... asta a spus-o pr. Maria Vianey (parohul din Ars) !

mmary spunea...

Anonim, se pare ca azi amandoi am avut parte de oameni prin care Domnul Isus se oglindeste si ne vorbeste.Eu am primit o carte superba pe care am comandat-o si pe care am gasit-o "intamplator" zilele trecute pe net.Se numeste"Lepadarea de sine insusi ..." si e scrisa de Isus si sora Ionela.

E SUPERBA, e El, Isus Cristos, Domnul si Dumnezeul nostru.

Si eu " Am simtit "pe pielea mea" :), in sufletul meu, ca este trimisa Domnului ... caci m-am simtit tare pacatosa !" si afirm cu sinceritate acest lucru.

"Pace si Bine,frate, fam. tale si fam. mele ... si mult Duh Sfant de la Tatal si Fiul ! ... dar nici prea mult, sa nu cadem in disperare, vazandu-ne pacatosenia !"

Dumnezeu sa ne binecuvanteze cu TOT ce vrea EL !:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...