Te caut din toata inima...

16 aprilie 2011

Calea Crucii -Statiunea a 6 a- Veronica Imi sterge Fata si aceasta ramane intiparita pe marama ei


Isus:"Mediteaza asupra acestui extraordinar gest de credinta , de pietate si iubire fata de Mine, pe Calvarul Crucii.Adanceste semnificatia intiparirii Chipului Meu Insangerat pe valul Veronicai...
Dupa asocierea la Crucea Mea a Preaindureratei Mame Neprihanite si dupa sprijinul dat de Simon Cireneul , iata vine o femeie credincioasa din popor, Veronica! 
Sfidand toate primejdiile neinchipuite ce o pasteau din partea dusmanilor  si calailor Mei, cu un curaj de credinta eroica, ea rupe randurile formate de multimile ingramadite de-a lunghul Drumului spre Calvar si cu miscatoare pietate de compatimire si iubire se arunca inaintea Mea si cu naframa ei Imi sterge Fata plina de sudoare , praf si Sange.
Un gest de o valoare exceptionala, care in noianul de batjocuri , de cruzime si durere ca Ma invaluia a insemnat pentru Mine o preadelicata usurare.A fost un balsam care Mi-a inmiresmat Inima si mi-a potolit febra nemiloasa ce-MI chinuia fiinta omeneasca...
Si tu cand Ma vezi sangerand pe Drumul Calvarului Bisericii, ce anume faci? Ai curajul credintei, pietatii si iubirii, sa rupi randurile multimilor nepasatoare fata de tragedia Bisericii? 
Sa te apropii de Mine si sa-mi stergi Fata Insangerata , cu naframa alba a daruirii tale? A votului de victima adoratoare?
Astept de la tine nu numai sa o admiri pe Veronica si sa meditezi curajul ei, dar ceea ce a facut ea fata de Mine sa faci acum tu in mod spiritual fata de Mina,  Insangeratul Euharistic din taina Iubirii si din Eternul Mister al Bisericii , Corpul meu Mistic.

Dar care a fost revansa divina a Inimii Mele fata de ceea ce a intreprins Veronica , in mod atat de delicat si eroic pentru Mine?
Mi-am lasat intiparit Chipul Meu Insangerat al Iubirii pe valul ei alb.Dar am facut mai mult!Am intiparit pe veci Iubirea Persoanei Mele Divine in inima ei , ca sa ajunga sa vada Chipul Meu Glorios in Cer , nu de Om al durerilor, ci de Imparat al Maririi.
Asa voiesc sa fac si eu cu tine! Si cu toate sufletele daruite Mie, Divinul Insangerat pe Calea Crucii Euharistice, in acest veac al ateismului si al urii.
Ofera-Mi usurare si mangaiere in inima ta , prin participarea la Opera Rascumpararii.Valul tau de acum , cu care Imi stergi Fata plina de sudoare si Sange, e Adorarea perpetua a Euharistiei mele Insangerate, ispasirea pacatelor tale si ale lumii, trairea eroica a chemarii tale clipa de clipa...

Insa Veronica reprezinta si Biserica intreaga.Valul pe care vreau sa Mi-l intinda Biserica Universala pentru a-Mi sterge sudoarea si Sangele este Adoratia perpetua organizata pretutindeni, la orase si la sate.

Roaga-te si te jertfeste in acest scop!Iar Eu imprim in inima ta si in inima Bisericii, Chipul Meu de Iubire si de Marire!
Intiparesc adanc in inima ta amintirea dureroasei Mele Patimi , incat sa o contempli fara incetare,facand din ea Cartea cea mare a Intelepciunii si a Iubirii.Sa primesti curajul in a urma pasii Mei insangerati, aceasta fiind chemarea ta si mantuirea lumii.
In cadrul Bisericii Mele , Verinica este si Opera Adorarii Euharistice initiata de Mine prin Mama.Sunt Congregatiile Adoratoare, fiecare adorator, membrii si membrele lor, care peste veacuri asigura adorarea Euharistica: Veronica esti si tu, fiica Mea , copila Inimii Mele , care zaci in puscarie de ani si ani... si iti risti viata din iubire pentru Mine , Insangeratul.
Atat de mult doresc sa fiu adorat de voi , incat nu incetez sa va vorbesc la fiecare Statiune de importanta Adoratiei perpetue a Euharistiei, in care Treimea Necreata , Intreaga Dumnezeire este prezenta.
Fa ceea ce iti cer si Imi las Fata intiparita in tine.Prin Ea te fac desavarsita si fericita.

Desi Fata Mea e de o frumusete vesnica, totusi a fost pangarita de cei faradelege.Acestia M-au lovit incat am fost scaldat in sange.Cerul intreg ar fi fericit sa-Mi poata Sterge Fata.
Dar acest privilegiu l-am rezervat Veronicai si aceasta onoare v-o dau voua, adoratorilor Mei.Nedreptatea si nelegiuirea omeneasca trebuie sa o repare mila omeneasca.
Chipul Meu din Euharistie este si acum Izvorul si Modelul oricarei frumuseti si splendori create, Chipul Desavarsirii si al Sfinteniei Vesnice.

Cerul intreg Ma adora, dar nu este suficient.Astept si doresc sa fiu adorat din partea Bisericii si a omenirii.O alta Veronica a aparut pe Pamant: Opera Adorarii , Congregatiile Adoratoare.Pe marama inimii lor Imi intiparesc Fata de Insangerat".

O , Sfanta Fata a lui Isus intiparita pe valul Veronicai!

Si eu voiesc sa Te sterg de sudoare si de Sange , ca sa Te intiparesti pe veci in inima mea.Isuse Preabun, da-mi harul sa fiu o adevarat Veronica adoratoare si sa ma jertfesc.Bisrica intreaga sa ofere inimi imaculate Euharistiei Tale Insangerate.
Fata Ta sa ramana intiparita in Biserica, in Opera Adorarii , in Congregatiile Adoratoare, in sufletele noastre, in Preotii si Calugaritele ramase credincioase Tie in anii de prigoana.In toti credinciosii care Te poarta in inimile lor ca pe un Chip Viu , real si adevarat.

Preabune Isuse! Da-mi harul sa fiu o adevarata Veronica adoratoare si sa ma jertfesc tot timpul vietii , sa sufar prigoana ca Biserica sa-ti ofere valul iaculat al adorarii.

Intipareste-Ti Fata blanda si delicata , Fata nevinovata si plina de Sange , sudoare si praf pe marama Bisericii Tacerii care sangereaza si sufera impreuna cu Tine si pentru tine, Divinule  Insangerat! Si ea Te va contempla prin fiii ei prigoniti .
Te adora toate madularele vii ale Trupului Tau Mistic; Cap Divin , Te adoram!
Intipareste-mi ata de adanc in inima amintirea dureroasei Tale Patimi , incat s-o meditez fara incetare , facandu-mi din ea Chivot al Iubirii , Testament prin care sa primesc tarie in a urma pasii Tai.Amin.
sursa: cartea "Teologia Patimilor"

APROBARE,

Raman uimit de ceea ce lucreaza Isus in sufletul cunoscut de mine inca din 1949, cand am fost numit de Sfantul Scaun Apostolic, DIRECTORUL SPIRITUAL AL SOREI MARIA IONELA,in plina prigoana.
Cu adevarat este DUMNEZEU Cel care vorbeste , si atat eu cat si Episcopul Ioan Suciu mort martir la inchisoarea din Sighet si altii nu ne inselam in constatarile noastre.
De aceea cu draga inima si cu toata puterea pe care o am de la Isus bunul nostru Mantuitor,aprobam si binecuvantam volumul  
"TEOLOGIA PATIMILOR" ,
si doresc sa rodeasca in suflete cum rodeste in sufletul meu.
Bucuresti 26 octombrie, 1980, Sarbatoarea Divinei Fondatoare.
Episcop Ioan Dragomir
Dumnezeu sa -si intipareasca Chipul bland ,delicat si Indurerat in inimile voastre!

2 comentarii:

kis spunea...

Hristos sa-ti aduca lumina si pace cu prilejul acestor sarbatori !
fii binecuvantata!

mmary spunea...

Kis, iti multumesc frumos.

Dumnezeu sa te binecuvantez cu Pacea , Iubirea , Indurarea si Bucuria Sa si sa reverse toate harurile Spiritului Sfant asupra ta.

Sarbatori fericite si binecuvantate impreuna cu Isus iti doresc!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...