Te caut din toata inima...

21 aprilie 2011

Calea Crucii - Statiunea a 12 a - Moartea pe Cruce


Isus:"Dupa Planul Iubirii si Dreptatii Eterne a Tatalui , biruinta asupra pacatelor lumii si scoaterea sufletelor din moartea osandei vesnice nu se putea realiza decat prin moartea Mea pe crucea Rastignirii...
Intr-adevar, prin ea se manifesta atat Suprema Iubirea a Tatalui fata de oameni cat si Suprema dreptate.Caci Tatal nu-Si paraseste fiii pacatosi de pe Pamant, ci din iubire pentru ei si pentru mantuirea lor , M-a trimis pe Mine, Fiul Sau Unic din Cer.
Eu, facandu-Ma Fiul Omului, prin toata viata Mea, dar mai ales prin Patima  si moartea pe Cruce, am sters nedreptatea facuta lui Dumnezeu de pacatul stramosesc si de toate pacatele personale ale tuturor oamenilor.
In locul trufiei si neascultarii oamenilor, am oferit Tatalui umilinta si ascultarea de valoarea infinita.In locul egoismului, a iubirii de sine si calcarii in picioare a Iubirii lui Dumnezeu, am adus tatalui Suprema Iubire, prin uitarea si jertfirea de Mine Insusmi , prin moartea Mea pe Cruce.

Moartea din iubire fata de Dumnezeu si fata de oameni a constituit pretul nemarginit oferit de Mine Dreptatii Divine pentru ofensa nemarginita adusa Maiestatii lui Dumnezeu prin toate pacatele de moarte ale oamenilor.

Asadar , tot ce a refuzat lui dumnezeu pacatul oamenilor - Cultul Suprem : preamarirea , multumirea si iubirea, - I-am daruit Eu in mod infinit prin moartea de pe cruce.
In aceasta consta ispasirea si repararea pacatelor lumii.
O, suflet iubit! Numai cine priveste moartea Mea pe Cruce - Jertfa Mea Suprema - ca dovada a Iubirii Mele Nemarginite fata de Dumnezeu Tatal si fata de voi , oamenii, intelege Misterul crucii si se ataseaza de Mine, Cel Rastignit si mort pe Cruce.
Dar pentru aceasta se cere un mare spirit de credinta , precum scrie Apostolul Iubirii, Ioan :
Noi am vazut si marturisim ca Tatal a trimis pe Fiul , Mantuitor al lumii.Cine marturiseste ca Isus este Fiul lui Dumnezeu, Dumnezeu ramane in el si el in Dumnnezeu.Si noi am cunoscut si am crezut in Iubirea pe care Dumnezeu o are fata de noi: Dumnezeu este iubire si cel ce ramane in Iubire ramane in Dumnezeu si Dumnezeu ramane in el.

Atat de mult doresc ca la  aceasta Statiune care infatiseaza Moartea pe Cruce sa va amintiti si sa va aplicati Cuvintele Mele rostite catre Apostoli si pe care tot Ioan le-a retinut in inima si le-a redat in Evanghelia sa:

Mai mare iubire decat aceasta nimeni nu are, ca sa-si dea viata pentru prietenii sai.Voi sunteti prietenii Mei , daca faceti ceea ce va poruncesc.

Si ce va poruncesc Eu prin moartea pe Cruce?

Moarte egoismului din voi ! Moarte mandriei! Moarte iubirii de sine! Moarte neascultarii! Moarte orgoliului! Moarte necuratiei!

Insa moartea este pentru viata: Eu am murit pentru voi, ca voi sa traiti pentru Mine si din Viata Mea.Eu traiesc in voi cu umilinta Mea, cu Iubirea si caritatea mea fata de toti oamenii , cu ascultarea mea pana la moartea pe Cruce!
Daca aceasta  e concluzia si hotararea  voastra din meditarea mortii Mele pe Cruce, Eu va dau Harul castigat prin moartea Mea: sa muriti voua insiva si sa traiesc Eu in voi!

Facand aceasta , si lumea in care traiti se va sculta din somnul cel de moarte al pacatelor si va veni o noua era pentru omenire, aceea a Iubirii jertfitoare si triumfatoare. Caci si moartea voastra prin moartea Mea , devine datatoare de Viata!

Iar tu? Asa gandesti si asa vei face? Esti gata sa mori in suferinta pentru Mine ca Eu sa traiesc in sufletul tau si in toata viata ta?
Vrei bogatii ? Viata usoara? Materie? Sa ai de toate? Daca nu te rastignesti pe Crucea Mea si nu te lasi rastignita de Mine pentru Mine, daca nu mori pentru Mine, nu poti trai viata Mea si nu Ma poti adora precum iti cer Eu, Invatatorul, mantuitorul, Scopul Adorarii si Fericirea ta.

In ora mortii , fie ca esti la inchisoare sau pe patul libertatii, Eu te asist direct si prin Mama Mea care a fost cufundata in abisul suferintei.Iti dau binecuvantarea Mea si a Ei.
Sangele Meu de pe Cruce si din Euharistie iti spala trupul si sufletul , viata , trecutul , prezentul si clipa mortii.Iti scriu numele cu litere de Sange Viu in Cartea Mea Eterna de Miel Insangerat.Iti deschid cerul Fericirii, unde Ma vei adora in veci.
Dpvedeste-MI iubirea adorand Euharistia si renunta la tine pentru Mine.Mediteaza si reflecteaza cum Eu , Dumnezeul -Om , mor pe Cruce.Si mori si tu marturisind Adevarul , pe Mine , Dragostea Necreata , Puterea, Calea ,Viata , Lumina.
Mii si miliarde de oameni ma  omoara prin viata lor desfranata si necomforma Poruncilor Dumnezeiesti si Bisericesti, prin pacat de moarte.prin pacatul negarii existentei Mele , oamenii devin rai si insuportabili.Vai de acesti atei si necredinciosi! Roaga-te pentru mantuirea lor, sa nu ajunga in osanda infernului vesnic.

Lumea de azi e o lume care Imi provoaca moartea pe crucea negarii mele ca Fiu al lui Dumnezeu.Lepatandu-se de Mine, Eu nu mai lucrez in ei prin harul Meu si prin iubirea mea si ei mor in pacate grele.

Asociaza-te Mie! Fii gata la moartea cea grea si la martiriul inchisorii si al prigonirii! Eu te inviez! Eu te sustin si in clipa mortii iti acord bucuria celor drepti, unde Ma vei vedea in Gloria Eterna.

In clipa Rastignirii Mele, omul a infaptuit cea mai infricosatoare nelegiuire, iar in acelasi timp, Tatal Vesnic a infaptuit mantuirea omului.Oamenii au ucis pe Creatorul, Mantuitorul si Salvatorul lor, iar eu , cu Iubirea Mea Nemarginita si neinteleasa de corifeii veacului, am nimicit pacatul si faradelegea si am desavarsit Rascumpararea lumii.

Cum vezi , Liturghia reinnoieste in realitate Jertfa Calvarului.Toate natiunile Pamantului trebuie sa se adune in jurul Euharistiei mele pentru a Ma adora.Deci  adora-Ma si tu! 
Perpetuu..."

Mantuitorul meu mort pe Cruce!

Iubirea Ta nemarginita imi vorbeste prin moartea pe Cruce! Doamne, si eu cred Iubirii si ma daruiesc Iubirii! Ma daruiesc impreuna cu Apostolul Ioan si Te ador!
Te rog da-mi harul sa pot trai pentru Tine si pentru omenirea veacului meu, asa cum scrie Apostolul neamurilor in epistola catre Corinteni:
Ne sileste Iubirea lui Cristos, judecand ca daca Unul a murit pentru toti, au murit deci toti.
Pironeste-ma cu tine pe cruce.Vreau sa sufar cu tine, pentru tine si spre implinirea Planurilor Tale cu sufletul Meu, cu Opera Adorarii , cu Biserica si omenirea, pentru ca traind , suferind si murind din iubire pentru tine, sa fiu in veci fericita cu Tine si pentru Tine.
sursa: cartea "Teologia Patimilor"

APROBARE,

Raman uimit de ceea ce lucreaza Isus in sufletul cunoscut de mine inca din 1949, cand am fost numit de Sfantul Scaun Apostolic, DIRECTORUL SPIRITUAL AL SOREI MARIA IONELA,in plina prigoana.
Cu adevarat este DUMNEZEU Cel care vorbeste , si atat eu cat si Episcopul Ioan Suciu mort martir la inchisoarea din Sighet si altii nu ne inselam in constatarile noastre.
De aceea cu draga inima si cu toata puterea pe care o am de la Isus bunul nostru Mantuitor,aprobam si binecuvantam volumul  
"TEOLOGIA PATIMILOR" ,
si doresc sa rodeasca in suflete cum rodeste in sufletul meu.
Bucuresti 26 octombrie, 1980, Sarbatoarea Divinei Fondatoare.
Episcop Ioan Dragomir




Dumnezeu sa va binecuvanteze cu acele haruri care va vor ajuta sa traiti doar pentru El , doar in Iubirea LUI!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...