Te caut din toata inima...

18 martie 2011

Vreti sa deveniti EROI? Vreti sa SALVATI o viata si un suflet?

Vreti sa deveniti EROI?
Vreti sa SALVATI o viata si un suflet?

Atunci , va rog , cu toata inima mea inlacrimata sa va ingenuncheati inimile si sa le lasati sa rosteasca incepand din aceasta clipa si continuand in zilele  ce urmeaza ,  urmatoarea rugaciune:

"Isuse, Maria ,Iosif, va iubesc mult si va implor sa crutati viata copilasului Cosminei si a tuturor copilasilor care urmeaza sa se nasca si care sunt in PERICOL de a fi AVORTATI.

Doamne , Isuse Cristoase, Fiul lui Dumnezeu, ai mila de noi pacatosii, de Cosmina, de copilasii ei , de Japonia  si de LUMEA intreaga.Amin!


Dumnezeu sa va binecuvanteze cu Spiritul Sau Sfant care sa va copleseasca inimile, sa ramana in ele si sa se roage in ele transformandu-va in iubiti copii ai Vointei Divine!

3 comentarii:

alpa spunea...

Doamne Iisuse Hristoase invredniceste-ma sa fiu cel care vrei Tu sa fiu, iar Lumea in care traiesc transform-o in rai pământesc. Distruge tot răul din lumea asta cu Iubirea Ta, fiindcă înmulţitu-s-a prea mult. Doamne când spun "să distrugi răul din lumea asta" mă refer şi la mine că şi eu sunt din această lume şi am nevoie de Tine mai mult chiar ca de aer.Acum şi pururea şi în vecii vecilor.Amin

mmary spunea...

Draga George, foarte frumoasa rugaciunea ta, am rostit-o si eu cu o mica modificare aici:

"...iar Lumea in care traiesc transform-o in ceea ce doresti TU"...

Cu siguranta Domnul doreste ceva mult mai minunat decat ceea ce ne putem imagina noi...

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu cel mai pretios DAR : Iubirea Sa infinita!

alpa spunea...

Mulţumesc pentru completare sora mea

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...