Te caut din toata inima...

15 februarie 2011

Inimi fericite...


Dragii mei , inca de aseara inima mea e foarte fericita 
deoarece a "intalnit" suflete care doreau sa fie invaluite
si sa se contopesca cu Iubirea Pura, cu Isus...

Ca sa ma intelegeti mai bine , va voi spune ca in urma cu doua zile , 
seara , am vazut ca cineva , a intrat pe blogul meu cautand :

" rugaciuni  mmary"

...apoi ieri , o multime de oameni ,peste 50  au intrat(si azi continua sa intre) de pe email la aceasta postare:


Eu intuiesc cine e acea pesoana si chiar daca e ea , sau nu , 
m-am rugat ca fiecare fior al inimilor ce au rostit aceasta rugaciune
datorita lui sa fie izvor de har si binecuvantari care sa se reverse asupra inimii sale bune indragostite de Isus si asupra familiei sale.

Si cum inima mea infiorata de iubire simte ca trebuie sa se roage impreuna cu toti cei care au pasit pe acest blog, va daruiesc frumoasa rugaciune si imi unesc suspinul inimii cu soaptele rugaciunilor sufletelor voastre.


Doamne,rapeste
vederea si intreaga mea simtire
inlauntrul Tau
si purifica-mi simturile.

Ajuta-ma ca gandul meu sa alunge pacatul,

Iar vorbele mele sa nu Te ofenseze,

ca mainile mele sa faca voia Ta

si toata dorirea mea sa se odihneasca numai
in Tine.

Fa ca picioarele mele sa strabata caile Tale,

Ca in tot ce se intampla eu sa vad numai vointa Ta.

Cu fiecare respiratie,Mantuitorul meu primeste-ma,
 
Cu fiecare bataie a inimii  te rog aprinde-ma.Amin.



 Cu siguranta ca si Inima blanda a lui Isus , 
si Inima Neprihanita a Mamei Sale , 
au suras cand au vazut ca in acesta zi "a indragostitilor" ,
in care majoritatea oamenilor se comporta in asa fel
incat intineaza numele "IUBIRII" , 
mai exista inca suflete care doresc sa fie absorbite de IUBIREA PURA ,
mai exista inca inimi care doresc sa devina IUBIRE PURA...

Si acum , pentru ca asa m-a inspirat Domnul va voi darui cateva versete din Cuvantul Lui : 




Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toata Puritatea , Bucuria si Splendoarea Iubirii Sale!


 Isus sa fie in inimile voastre ale tuturor,
El sa fie sfintenia, bucuria, iubirea si 
puritatea sufletelor voastre...

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...