Te caut din toata inima...

07 ianuarie 2011

Padre Pio - film-







9 comentarii:

Anonim spunea...

Iti trimit o mostra din ultima postare a amicului tau Ingerul..
Asadar sa nu fie pentru nimeni o problema si o poticnire trupul aproape gol al femeilor din aceasta lume. Sa stiti ca existe destule lumi si paradisuri in care femeile sunt cu mult mai frumoase decat aici si umbla intr-adevar aproape goale.

Asadar aceasta goliciune feminina poate fi in doua feluri inteleasa si acceptata fara sa tulbure. Fie prin obisnuire cu ea si printr-o viata erotica armonioasa, desi aceasta cale la omul obisnuit mai degraba amplifica sexualitatea in loc sa o sublimeze, dar nu exista alta posibiliate totusi.

Varianta spirituala este ca voi sa fiti una cu tot ce apare in fata voastra. Atunci cand voi veti fi una si cu barbatii si cu femeile din jurul vostru acestia nu va vor mai tulbura asa cum trupul vostru propriu nu va tulbura. Dar iarasi pana aici e drum lung.

Psihologii au observat ca ceea ce ne pare firesc si obisnuit nu ne tulbura. Adica prietene daca ai trait si crescut printre femei aproape goale cu siguranta asta nu va fi un motiv de poticnire si tulburare si poti sa intri in profunda comuniune cu Dumnezeu chiar daca defileaza prin fata ta goale cele mai frumoase printese ale acestei lumi.

O cale de mijloc ar fi aceea sa vedeti mereu sufletul oricat de gol ar fi trupul...

Asadar deoarece nici macar o singura fiinta nu s-a aratat interesata de abstinenta, vom vedea cum putem sa urcam in cer neabandonand planul erotic...

Ce parare ai de lumina "sfanta " a acestui inger..?

mmary spunea...

Anonim,eu nu am afirmat niciodata ca sunt de acord cu ceea ce posteaza "Ingerul tau", dimpotriva...insa acest lucru , faptul ca se afla in eroare , nu ma lasa sa-l indepartez.Isus a venit sa-i caute si sa-i vindece pe cei bolnavi, nu sa-i indeparteze.Daca ar fi alungati de peste tot cum ar mai putea fi vindecati?In plus , cea mai mare porunca pe care ne-a dat-o e aceea in care ne cere sa-L iubim cu toata fiinta noastra, iar pe aproapele nostru ca pe noi insine.

Iti sugerez sa vizionezi clipurile din postarea "Imblinzirea Tigrului" sa vezi cum s-a purtat un misionar crestin adevarat cu acel om care a ucis , a jefuit , a zdrobit oameni(deci a facut lucruri mult mai grave decat acest "Inger").
Apoi sa meditam putin la starea noastra:oare ce am fi noi , ce ar ramane din credinta si iubirea noastra ,daca Dumnezeu si-ar retrage din noi harurile pe care ni le-a oferit? oare am fi mai buni decat acest "Inger"? Oare nu am rosti si noi aceleasi aberatii?

Eu te rog sa nu il superi pe Dumnezeu si sa inveti sa-l iubesti pe aproapele tau asa cum ne cere Isus.Cum putem manifesta aceasta iubire? Incetand sa judecam , rugandu-ne pentru el, binecuvantandu-l,implorandu-l pe Dumnezeu sa reverse si asupra lui Harurile Sale!

Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa reverse asupra ta toate harurile Iubirii si Intelepciunii Sale!

Anonim spunea...

Sr. mmary, nu e comentariul meu !!! Duhul cel rau din "Ingerul tau" incepe sa apeleze la diversiune ... ca si pe blogul lui, la comentarii ... te rog, ti-o spun frateste, ai grija la acest duh !!!

P.I.B. !

mmary spunea...

Anonim, stiu ca nu e comentariul tau. :) Ba mai mult stiu si al cui e.
Daca crezi sa sunt in pericol te rog sa te rogi pentru mine.
Eu am incredere in Isus si stiu ca El ma pazeste.Crede-ma, am "o pace ca o mare" si ma simt atat de protejata deoarece Domnul ma ajuta sa vad toate aceste"duhuri" si "ispite" si ma ajuta sa lupt impotriva lor cu armele iubirii.

Iti multumesc frumos pentru grija frateasca si ma rog ca Sfanta Treime sa te binecuvanteze si sa se reverse asupra ta.

Pace, Iubire , Bucurie! :)

Ingerul tau spunea...

Tocmai am terminat de vazut filmul... E divin, sfant...
Am citit undeva ca l-au gasit levitand in biserica in timp ce se ruga... Si de atunci il admir...
In rest Iisus sa ne binecuvanteze cu mila, iertarea si iubirea Lui, pentru ca ii ofensam sfintenia cu fiecare respiratie si cu fiecare miscare...
"Cand vei ajunge in cer, sa-ti aduci aminte si de mine..." Mmary :)

mmary spunea...

Ingerul tau, cu sinceritate iti spun ca acestea sunt cele mai inspirate cuvinte pe care le-ai scris in ultimul timp.Daca chiar crezi in ele ,daca chiar le intelegi semnificatia , atunci iti marturisesc cu sinceritate ca in aceasta seara ,aceste cuvinte ale tale mi-au facut inima sa surada.
Iti multumesc.

Dumnezeu sa ne binecuvanteze cu Iubirea , Pacea si Sfintenia Sa pentru ca fiecare respiratie , fiecare miscare , fiecare bataie a inimilor noastre sa devina un act de iubire pura care sa aduca Lauda si Bucurie Sfintei Treimi.

O noapte binecuvantata impreuna cu Isus cel Bland si Milostiv iti doresc. :)

Anonim spunea...

Multumesc Domnului si sr. mmary pentru acest film tradus si postat!
Mi-a adus multa bucurie, pentru ca Padre Pio este unul dintre sfintii mei preferati ... ii iubesc pe toti sfintii, dar m-am atasat sufleteste de Padre.
In dimineata cand sa plecam la Muntele Sfintei Treimi(tocmai atunci!), am primit de la preotul nostru capelan (cel care merge in spitale la bolnavi) doua iconite cu Sf. Padre Pio si la cateva minute dupa am simtit o revarsare in sufletul meu a unei bucurii, si nu numai, incat simteam cu "imi lumineaza (arde) fata".... alti termeni nu gasesc ... dar era asa de bine !!! A avut dreptate Padre (cum oare altfel?!): face mai multe "daune" dupa ce merge "acasa" ! :)
Sfinte Padre Pio, roaga-te pentru noi, pacatosii !

Pace si Bine !

mmary spunea...

Anonim, foarte interesant.De ce? Deoarece in 17 octombrie ,cand am publicat aceasta postare :

http://mmarysplendoareaiubirii.blogspot.com/2010/10/de-ce-pentru-ca-mi-e-drag-mi-e-tare.html

in acea zi , in acele clipe , i-am ales pe Padrea Pio si pe Ioan Paul al doilea sa-mi fie prieteni si protectori.:) De ce? Pentru ca-i iubesc. :)

Acum , nu-ti ard cumva obrajii de rusine??? Ar trebui !!! De ce??? Deoarece ai fost la Muntele Sfintei Treimi si mie nu mi-ai impartasit nimic, nu mi-ai spus ce ai trait acolo , cum ti s-a parut, mai ales ca in aceasta perioada eu sunt bantuita de mari indoieli cu privire la ceea ce se intampla acum acolo.Stiu , sunt subiectiva ,probabil si nedreapta, probabil gresesc insa de cand a murit mama Eva nu mai simt mesajele ca venite din Cer.Simt ca parca aceasta continuare e intretinuta artificial.Te rog frumos sa ai mila de mine si sa ma lamuresti , sa-mi spui care e parerea ta, ce simti tu.

Si acum o bucurie! Azi am primit revistele si Ii multumesc din suflet Domnului , Mamei si tie.

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu binecuvantarea Sfintei Treimi si a Sfintei Fecioare ! :)

Anonim spunea...

"Daca vei crede, vei cunoaste atotputernicia lui Dumnezeu"

Pace si Bine ! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...