Te caut din toata inima...

20 decembrie 2010

Binecuvantare peste binecuvantare

 Dragii mei , in urma cu cateva minute, am primit prin posta de la o Sora in Cristos carticica: 

"Vindecarea prin binecuvantare" de Regis si Maisa Castro

Inca de la primele randuri am inteles ca acesta este DARUL lui Isus pentru noi.Asa ca m-am grabit sa va redau un fragment din ea, veti intelege de ce.

" Binecuvantati,...caci spre aceasta ati fost chemati, ca sa mosteniti binecuvantarea"(1Pe 3,9)

Am primit o scrisoare de la o doamna si iata ce spunea:

"Sunt o persoana foarte nervoasa si totul ma nemultumeste.Il detestam pe sotul meu si ii vedeam numai slabiciunile.Il  gaseam plicticos si rautacios, foarte rautacios.Mai mult ca orice, vroiam sa ma despart.Dar, prin harul lui Dumnezeu, am fost invitata la o intalnire de rugaciune si acolo L-am gasit pe Isus si Iubirea Lui pentru mine.Apoi am descoperit ca sotul meu nu era singurul responsabil, ci ca si eu aveam partea mea de vina.Am inceput sa-mi vad greselile si el a devenit o persoana perfecta.Si aflati ca dupa 20 de ani de casnicie, am descoperit, in sfarsit, ca imi iubeam sotul.Acum suntem foarte fericiti datorita lui Isus".

Iata cum a devenit ea mostenitoare a binecuvantarii: binecuvantand pe altii.

"Nu raspundeti cu rau pentru rau, cu insulta pentru insulta.Din contra, binecuvantati, caci spre aceasta ati fost chemati, ca sa mosteniti binecuvantarea".(1Pe 3, 9)
Situatia din lume , la fel ca situatia din familii, in cupluri si la nivel profesional, pot fi situatii in care sa intalnesti violenta , discordie, ura, resentimente, vicii sau tensiune.
Cuvantul lui Dumnezeu ne spune:
"Nu rasplatiti raul cu rau, ocara cu ocara".(1Pe 3, 9)
Isus vrea ca noi sa uitam trecutul pentru a privi spre viitor.Trebuie sa respingem razbunarea si notiunea de "ochi pentru ochi si dinte pentru dinte" si trebuie ca noi sa transmitem "binecuvantarea".
Biblia ne spune ca suntem chemati spre a binecuvanta.Da, noi suntem chemati sa binecuvantam!
" Binecuvantati,...caci spre aceasta ati fost chemati, ca sa mosteniti binecuvantarea"(1Pe 3,9 )
Suntem mostenitori ai binecuvantarii si nu ai razbunarii.Suntem chemati sa binecuvantam si nu sa blestemam.
Va intrebati:
"Pe cine sa binecuvantam...pe cine sa binecuvantez eu?"
Raspunsul este pe toti si pe fiecare! 
Sotul trebuie sa-si binecuvanteze sotia, iar sotia sotul.Parintii trebuie sa-si binecuvanteze copiii, iar copiii parintii.Patronii sa binecuvanteze lucratorii, iar acestia pe patron.
Noi suntem chemati sa binecuvantam si sa binecuvantam o data, de doua ori, de 12 ori pe zi si sa binecuvantam toata lumea.
Va propun sa incercati o experienta senzationala: pentru ca am fost chemati sa binecuvantam, sa incercam chiar de acum.Da, sa incepem sa binecuvantam cu bucurie!
Sa incepem cu noi insine, cerand lui Dumnezeu, in numele lui Isus, sa ne ierte pacatele:

Doamne Isuse, noi venim la Tine.Suntem pacatosi, dar suntem copiii Tai si contam pe iertarea Ta si pe puterea Sangelui Tau Rascumparator.Pentru aceasta Iti cerem, Doamne, sa ne ierti greselile noastre.

In tacerea inimii sa ne prezentam pacatele lui Isus:

Doamne Isuse, purifica inimile noastre.Prin Sangele Tau Preasfant, purifica-ne de toata ura, resentimentele si de tot ceea ce poate fi un obstacol pentru Harul Tau.Fa din noi astazi, instrumente ale Binecuvantarii Tale .Isuse, ai mila de noi.

Sa ne continuam rugaciunea.

Dumnezeule , umple inimile noastre cu Duhul Sfant si cu darul Binecuvantarii!
Doamne, Iti cerem aceasta prin Puterea Numelui lui Isus Cristos.

Suntem mostenitori ai binecuvantarii si suntem chemati sa binecuvantam.Din acest motiv , trebuie sa incepem sa ne binecuvantam pe noi insine.
Cu ochii credintei, Il luam de mana pe Isus si cu El, cu mana noastra in Mana lui, facem semnul crucii pe frumtea noastra, spunand:

Binecuvantez inteligenta mea, in Numele Tatalui, al Fiului si al Duhului Sfant.

Acum facem semnul crucii pe ochii nostri, spunand:

Imi binecuvantez ochii, in Numele Tatalui, al Fiului si al Duhului Sfant.

Sa ne facem semnul crucii deasupra gurii:

Imi binecuvantez gura si limba, in Numele Tatalui , al Fiului si al Duhului Sfant .

Sa ne facem semnul crucii deasupra inimii:

Imi binecuvantez inima , in Numele Tatalui , al Fiului si al Duhului Sfant.

Acum, sa facem semnul crucii asupra pieptului nostru, spunand:

Imi binecuvantez trupul, sufletul, spiritul si intreaga mea fiinta, in Numele Tatalui , al Fiului si al Duhului Sfant.Aleluia!

In acest moment, cer sotiei sa-si binecuvanteze sotul.Faceti semnul crucii asupra frumtii sale si spuneti:

Te binecuvantez in Numele Tatalui , al Fiului si al Duhului Sfant.

Iar dumneavoastra , sotul, aplecati-va spre sotia voastra, faceti semnul crucii pe fruntea ei si spuneti:

Te binecuvantez in Numele Tatalui , al Fiului si al Duhului Sfant.Aleluia!

Acum , parintii isi pot binecuvanta copiii in Numele Tatalui , al Fiului si al Duhului Sfant.

Acum binecuvantati-va angajatii, colegii de munca , de scoala si pe toti aceia cu care aveti o legatura profesionala.

Isuse, noi vrem sa Ti-i prezentam pe toti aceia cu care avem o legatura profesionala.Vrem sa-i conducem in prezenta Ta si Iti cerem sa-i binecuvantezi in Numele Tatalui , al fiului si al Duhului Sfant.

Binecuvantati de asemenea pe toti descendentii vostri(copii, nepoti, etc.) si pe toti stramosii vostri( parinti, bunici , strabunici)

Va binecuvantez pe toti in Numele Tatalui, al fiului si al Duhului Sfant, pentru ca voi toti, sa fiti mostenitori ai biecuvantarii , in Cristos Domnul nostru.

Binecuvantati de asemenea pe toti aceia pe cre ii iubiti: rude, prieteni, colegi, vecini...

Eu va binecuvantez in Numele Tatalui ,al Fiului si al Duhului Sfant.

Cuvantul lui Dumnezeu mai spune:

"Binecuvantati-i pe cei care va prigonesc;binecuvantati-i si nu-i blestemati"(Rm 12, 14)

Binecuvatati-i deci si pe aceia care va persecuta, pe dusmanii vostri.Poate veti spune ca nu aveti dusmani, dar exista intotdeauna oameni cu care nu va intelegeti prea bine: vecini , rude, socrii, gineri...Faceti o pauza in lectura voastra pentru a va gandi la fiecare dintre ei si a zice:

Imi binecuvantez dusmanii, mari si mici, in Numele Tatalui , al Fiului si al Duhului Sfant!

"Fie ca Domnul sa-ti arate stralucirea Fetei Sale"

Oare ce puteti dori mai mult in aceasta viata decat sa cunoasteti si sa vedeti Fata Domnului  vostru?
"(Fie ca Domnul) sa se indure de tine!"

Ca El sa-ti acorde bogatiile Sale, daruri Sale, ocrotirea Sa!

"Fie ca Domnul sa-SI intoarca Fata Sa catre tine si sa-ti daruiasca pacea!"

Repetati aceasta rugaciune de mai multe ori pe zi, cu voce tare sau in gand, "...caci la aceasta ati fost chemati, ca sa mosteniti binecuvantarea"( 1 Pe 3, 9)Aleluia! Slava fie lui Dumnezeu!

Uniti-va cu multimea oamenilor care binecuvanteaza!
Binecuvantati-va cuplul , copiii, familia, prietenii, vrajmasii.

Fie ca Dumnezeu sa va binecuvanteze!
Domnul sa va binecuvanteze! Domnul sa va binecuvanteze!

Repetati aceasta invocatie de-a lungul zilei pentru  toti oamenii pe care ii intalniti.Spuneti-o cu voce tare sau in gand, tuturor celor pe care-i intalniti: la lucru, pe strada, in autobuz sau in masina voastra...

Si fie ca Dumnezeu sa va binecuvanteze! Fie ca Domnul sa va biecuvanteze!Fie ca Dumnezeu sa va binecuvanteze! Fie ca Dumnezeu sa binecuvanteze familia voastra!...

Repetati acesta o data, de doua ori, de 20 de ori pe zi.

Si fie ca Dumnezeu , in Numele lui Isus, sa va binecuvanteze si pe voi! Amin.Aleluia!


Rugaciune

Vino, Doamne Isuse, vino Doamne.Umple Inimile noastre cu Iubirea Ta, cu Puterea Ta si cu Spiritul Tau Sfant...

si binecuvanteaza toti cititorii blogului meu si pe toti aceia care folosesc internetul in Numele Tatalui , al Fiului si al Duhului Sfant .Amin.

5 comentarii:

kis spunea...

mmary ,iti doresc un craciun binecuvantat !

mmary spunea...

Kis, iti multumesc frumos.

Dumnezeu sa-ti daruiasca bucuria sa si sa te binecuvanteze!

Un Craciun fericit si binecuvantat iti doresc si eu.

patitu spunea...

Domnul Isus sa va binecuvinteze AMIN.....

mmary spunea...

patitu,Isus sa fie mereu in inima ta,Tatal Ceresc sa te tina mereu in bratele Sale iubitoare si milostive ,iar Spiritul Sfant sa te copleseasca cu Darurile Sale.

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu toata Pacea , Iubirea si Indurarea Sa! Amin.

Anonim spunea...

Doamne,intoarcei la bunatate pe toti vrasmasi mei.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...