Te caut din toata inima...

13 noiembrie 2010

Binecuvantarea

Psalmul 4

Catre mai marele cantaretilor. De cantat pe instrumente cu corzi. 

Un psalm al lui David

1. Raspunde-mi, cand strig, Dumnezeul neprihanirii mele: scoate-ma la loc larg, cand sunt la stramtorare! Ai mila de mine, asculta-mi rugaciunea!

2. Fiii oamenilor, pana cand va fi batjocorita slava mea? Pana cand veti iubi desertaciunea si veti umbla dupa minciuni? (Oprire)

3. Sa stiti ca Domnul Si-a ales un om pe care-l iubeste: Domnul aude cand strig catre El.

4. Cutremurati-va, si nu pacatuiti! Spuneti lucrul acesta in inimile voastre cand stati in pat: apoi taceti. (Oprire)

5. Aduceti jertfe neprihanite si incredeti-va in Domnul.

6. Multi zic: "Cine ne va arata fericirea?" Eu insa zic: "Fa sa rasara peste noi lumina fetei Tale, Doamne!"

7. Tu-mi dai mai multa bucurie in inima mea, decat au ei cand li se inmulteste rodul graului si al vinului.

8. Eu ma culc si adorm in pace, caci numai Tu, Doamne, imi dai liniste deplina in locuinta mea. 

Binecuvantarea

Numeri cap.6

22. Domnul a vorbit lui Moise si a zis:

23. "Vorbeste lui Aaron si fiilor lui si spune-le: "Asa sa binecuvantati pe copiii lui Israel si sa le ziceti:

24. "Domnul sa te binecuvanteze si sa te pazeasca!

25. Domnul sa faca sa lumineze fata Lui peste tine si sa Se indure de tine!

26. Domnul sa-Si inalte fata peste tine si sa-ti dea pacea!

27. Astfel sa puna Numele Meu peste copiii lui Israel, si Eu ii voi binecuvanta." 
 

Domnul sa va binecuvanteze si sa va pazeasca ,sa-si inalte Fata Sa peste voi si sa va daruiasca Pacea!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...