Te caut din toata inima...

04 octombrie 2010

Mesajele Sfintei Fecioare Maria de la Medjugorje - Septembrie 2010


”Dragi copii! Astăzi sunt cu voi și vă binecuvântez pe toți cu materna Mea binecuvântare a păcii. Vă îndemn să vă trăiți și mai mult viața de credință, pentru că sunteți încă slabi și nu sunteți umili. Vă îndemn, copilașilor, să vorbiți mai puțin și să munciți mai mult la convertirea voastră personală pentru ca mărturia voastră să fie rodnică. Viața voastră să fie o rugăciune neîncetată! Vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea Mea.”




Dragi copii, sunt lângă voi pentru că doresc să vă ajut să depăşiţi încercările pe care acest timp de purificare le pune dinaintea voastră. Copiii Mei, una dintre ele este a nu ierta şi a nu cere iertare. Orice  păcat ofensează iubirea şi astfel îndepărtează de ea; iubirea este Fiul Meu! De aceea,copiii Mei, dacă doriţi să mergeţi cu Mine către pacea iubirii lui Dumnezeu, trebuie să învăţaţi să iertaţi şi să cereţi iertare. Vă mulţumesc.




Preasfanta Fecioara sa va binecuvanteze cu Binecuvantarea Sa Speciala si Materna!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...