Te caut din toata inima...

21 octombrie 2010

Consfintire

Maica Domnului de la Guadalupe,
Sfanta Fecioara Marie, 
Tu imi arati si imi oferi iubirea Ta, ajutorul si ocrotirea Ta.
Tu esti Mama tuturor celor care Te iubesc si a celor care Te implora a celor care au incredere in Tine.Tu cunosti durerile mele si auzi plangerile mele.
Tu ingrijesti si usurezi suferintele mele, nevoile si nenorocirile mele. Tu imi ceri sa nu ma las tulburat sau strivit de necazuri, sa nu ma tem de boli, de umiliri , de ofense, de dureri, sa nu ma las niciodata descurajat sau deprimat .

Tu esti Mama mea si eu sunt sub ocrotirea Ta.
Tu esti izvorul meu de viata si eu ma arunc in bratele Tale.

Mama a Indurarii, cu iubire iti consfintesc toata fiinta mea, viata mea , suferintele si bucuriile mele, tot ceea ce mi-ai incredintat si tot ceea ce imi apartine in special familia mea ,si toate familiile de pe pamant.Dorim sa fim cu totul ai tai si sa mergem cu Tine pe drumul sfinteniei.

O, Fecioara Neprihanita, asculta rugaciunea pe care Ti-o adresez cu incredere filiala si prezint-o Fiului Tau divin.
Maica Domnului de la Guadalupe, Patroana copiilor ce urmeaza sa se nasca,da-mi harul sa iubesc , sa dau, sa primesc si sa respect viata si mai ales pe cei din familia mea, cu aceeasi iubire ca aceea pe care Tu o aveai cand Il purtai pe Isus la sanul Tau.
Sfanta Mama, Regina Familiei,, apara si ajuta familiile noastre pentru ca ele sa fie mereu unite; ajuta-ne in educatia copiilor nostri si binecuvanteaza-i; ia-i sub mantia Ta ocrotitoare.

Te rog, Maica Preasfanta, da-mi o mare iubire pentru Euharistie si pentru spovada regulata, gustul rugaciunii, o viata interioara intensa, pentru ca eu sa pot duce bucuria , pacea si iubirea pretutindeni unde doresti Tu.Amin.



Cu blandul Isus sa va binecuvanteze Fecioara de Sus!

Un comentariu:

cornelia spunea...

multumes c lui tatal ceresc ca ne iubeste si maica domnului care are grija de noi si ne iubeste trebuie sa iubim si noi la radu nostru domne fane sa ne iubim umu pe altu si sa aducem iubire domnului si sfitilor amin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...