Te caut din toata inima...

03 septembrie 2010

Ingerul din Calcutta

"Prin sânge sunt albaneză. Prin cetăţenie, indiană. Prin religie, sunt călugăriţă catolică. Prin chemarea mea, aparţin întregii lumi. Iar în ceea ce priveşte sufletul meu, 
îi aparţine în întregime Inimii lui Christos."
Prin puterea credinţei a putut să-i vadă pe toţi oamenii cu ochii supranaturali şi, astfel, să-i iubească. În ciuda muncii dure şi a unei vieţi ascetice, faţa ei iradia întotdeauna bucurie şi pace. Ea a fost un semn al iubirii de Dumnezeu în lumea de azi, fiind considerată de mulţi o adevărată sfântă.
Am avut fericita ocazie să o pot întâlni, în 1991, graţie ÎPS Dr. Arhiepiscopul Ioan Robu, la Catedrala Sfântul Iosif, pe Maica Teresa şi să realizez un interviu cu ea. Un chip de neuitat. O mână de om, de 1,51 metri, adusă de spate şi plină de ridurile vârstei, îmbrăcată ca o indiancă sărmană, cu un sari alb tivit cu albastru. Privirea şi atingerea ei m-au făcut să simt că iradiază o forţă extraordinară. Atunci când mi-a făcut semn s-o urmez, am trăit senzaţia că ochii ei pătrund până în adâncul sufletului. La sfârşitul întâlnirii aveam impresia că în faţa mea se află un înger care m-a atins cu aripa sa. Poate de aceea este supranumită "Îngerul din Calcutta".
Motoul său era: 
"Nu îngădui niciodată ca cineva cu care te întâlneşti să nu plece mai fericit după întâlnirea cu tine".

Să iubeşti şi să împarţi.
Să dăruieşti până când doare. 

Aşa se definea această femeie mică de statură, cu o credinţă solidă ca o stâncă, numită Maica Teresa, care, de-a lungul întregii ei vieţi, a proclamat infinita dragoste pentru "cei mai săraci dintre săraci".


5 comentarii:

kis spunea...

atitudinea ei conservatoare fata de morala crestina a fost deseori criticata ,totusi munca ei in folosul semenilor a fost apreciata si recunoscuta pe plan mondial.
are citate controversate despre filantropie , maica Tereza provenind dintr-o familie foarte bogata,unii critici spun ca poti sa fi filantrop cand ai de unde da.

elena marin-alexe spunea...

Cred ca a fost o femeie binecuvantata.Am admirat mult felul ei de a fi.
Te pup Mary draga mea! Sanatate si Dumnezeu sa-ti binecuvanteze viata si familia!

mmary spunea...

kis,cred ca acei critici care au afirmat lucrurile spuse de tine nu i-au cunoscut nici viata , nici saracia in care a trait...

Maica Teresa a fost cu adevarat o sfanta contemporana noua.

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu acele haruri care vor face si din tine un sfant .

mmary spunea...

Doamne Elena , va multumesc frumos, va doresc o duminica binecuvantata impreuna cu Isus si cu toti cei dragi.

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu bucuria Sa!

silvia spunea...

Draga mea am ramas impresionata cu inima si nu mi doresc decit.
Sa iubim
Sa daruim
Saimpartim,
pina la ultima si atunci sa ne simntim cei mai fericiti.
Dumnezeu sa va binecuvinteze cu milostivirea sa!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...