Te caut din toata inima...

12 septembrie 2010

Foarte IMPORTANT!!! ...Lant de rugaciune !

Dragii mei ,azi am primit urmatorul email:

"S-a  initiat  un lant de rugaciune pe intreg pamintul pentru toti crestinii, astfel: 
duminica 12.09.2010 la ora  21h30' pina la ora 22
sa ne rugam rozarul de durere sau al ranilor
lui ISUS  ori calea crucii sau orice alta rugaciune adresata lui ISUS  prin care cinstim
ranile sale sfinte,rugaciuni citite sau meditate
adica libere,fiecare cumm stie si simte.....
INTENTIA DE RUGACIUNE   ESTE  PENTRU SALVAREA PLANETEI  SI  OMENIRII.
Va rog anuntatti cit mai multi crestini,
Fecioara Maria a spus ca este foarte mare
intunericul,este nevoie mare de strapungerea lui
prin rugaciune.

Deocamdata atit am fost informata."

Eu va rog sa veniti sa ne unim inimile in rugaciune pentru SALVAREA PLANETEI SI A OMENIRII...si pentru ca rugaciunea noastra sa fie FIERBINTE , sa poata topi inimile inghetate, sa poata sa arda  MIZERIA planetei , va invit sa urmariti urmatorul clip ( pe care l-am gasit citind acest BLOG ) si care dupa umila mea parere  e EXCEPTIONAL !





Anthony de Mello - Cum sa ne rugam
Vezi mai multe video din film



Anthony de Mello - Cum să fii real
Vezi mai multe video din film



Anthony de Mello - Cum să iubim
Vezi mai multe video din film

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...