Te caut din toata inima...

15 iulie 2010

Setea arzatoare


ISUS:"Eu sunt Vesnicul Insetat de Marirea Tatalui, prin mantuirea sufletelor si prin sfintirea lor. E setea Iubirii din Inima Mea, pe care am manifestat-o si inainte de Patimile Mele: Foc am venit sa arunc pe Pamant si cat as dori sa fie acum aprins! Dar am un Botez cu care sa fiu botezat si cat Ma zoreste pana cand se va implini!
Iata Botezul Sangelui! M-am botezat cu El , tot Corpul Meu fiind numai rani si sange.Incordarea si tensiunea Trupului Meu pironit, impreuna cu Sangele varsat pe pamant, Mi-au cauzat o sete fizica neinchipuit de arzatoare.Dar aceasta e numai figura si simbolul Setei Spirituale a Inimii Mele de a vedea focul Dragostei Divine a Tatalui arzand in sufletele oamenilor rascumparati prin Sangele Crucii Mele.
Strigatul acesta: Mi-e sete! l-am adresat de pe Cruce in primul rand Tatalui Meu.Mi-e sete de Gloria Ta , Parintele Meu!Mi-e sete de suflete care sa Te preamareasca in Iubirea Ta.
Mi-e sete de omenirea intreaga, care sa se transforme in Imparatia Ta!
In al doilea rand am strigat: Mi-e sete! catre oameni.
Mi-e sete de sufletele voastre care sa preamareasca pe Tatal .Mi-e sete de inimile voastre care sa Ma iubeasca pe Mine si prin Mine pe Tatal.Mi-e sete de vointele voastre care sa realizeze Imparatia lui Dumnezeu in viata voastra si in toata omenirea.
Mi-e sete de apostoli care sa poarte Evanghelia Mea la toate neamurile.Mi-e sete de martiri care sa arate in ei puterea Crucii Mele.Mi-e sete de inimi feciorelnice care sa raspandeasca in lume mireasma Neprihanirii Mele si a Mamei.
In sfarsit! Mi-e sete de adoratori , care sa se inchine Tatalui in spirit si adevar, sa adore Treimea Necreata, Una in Fiinta si Nedespartita in Iubire.
Mi-e sete de adoratori ai Euharistiei Mele, care sa aduca triumful Iubirii in lumea stapanita de ura.
Mi-e sete de victime ispasitoare ale pacatelor lumii.Mi-e sete de sfinti de toate varstele, de toate conditiile sociale, din toate natiunile.Mi-e sete de toata omenirea unita in credinta , in dragoste si dreptate sociala.
Mi-e sete de o Turma si un Pastor.Mi-e sete de Gloria Bisericii realizata de Papi sfinti, de Arhierei sfinti, de Preoti sfinti , de Calugari sfinti, de Calugarite sfinte, de credinciosi sfinti, de parinti sfinti, de conducatori de popoare sfinti si de oameni de toate profesiile sfinti...

Vezi suflet indurerat, care este setea Mea? Este aceasta si setea ta? Adapi Biserica si sufletele cu apa Iubirii Mele ce izvoraste in tine din Marele si Eternul Izvor al Euharistiei? Cu harurile si favorurile ce le primesti de Sus? Cu Misterul Sangerarii Euharistice?
Esti insetata dupa Mine? Insetata dupa Mama,dupa onoarea Bisericii Mele ,dupa suflete?Atunci intri in toate vederile Mele , in Teologia Setei Mele de pe Cruce, in secretul insetarii Mele din ultimele clipe  ale vietii Mele de pe Calvar si a continuarii ei din Euharistie: Mi-e sete!"

Divinule Insetat!

Aprinde-ma si pe mine de setea Ta de preamarire a Tatalui si de setea de suflete sfinte.
Ascunde-ma, prin Inima Neprihanita, in Inima Ta Doamne,si varsa in mine focul Tau Divin! Vreau sa ard in el
pentru toate Planurile Tale: sa fiu adoratoare si victima sfanta asa cum ceri Tu.


Isus adapat cu fiere si otet

ISUS:"Eu sunt Cel adapat cu fiere si otet de oamenii din toate timpurile si locurile Pamantului.
La strigatul Meu : Mi-e sete, Tatal trage pentru o clipa valul ce opre reflectarea Viziunii Beatifice asupra sensibilitatii sufletului Meu omenesc si Inima Mea a tresaltat la vederea maretiei  efectelor pecare le va produce Sangele Meu asupra oamenilor , prin Biserica, in decursul veacurilor.
Dar aceasta a durat numai o clipa si valul a acoperit iarasi cu imensa tristete si amaraciune sensibilitatea Inimii Mele, vazand raspunsul oamenilor la strigatul adresat lor"Mi-e sete!":Au amestecat cu fiere si otet bautura Mea".
Corpul Meu a respins aceasta bautura, pentru ca o respingea Sufletul Meu care vedea o alta fiere si un alt otet oferit de omenire: bautura amara a tuturor faradelegilor sale...
Eu, Dumnezeu-Cuvantul Creator-, care am varsat in lume atata dulceata, atata farmec , atata veselie pura, Eu care am venit sa scap pe oameni de atata amaraciune si mai ales de jalnicul amar al osandei, iata , nu primesc de la fapturile Mele privilegiate decat amarul fierei si acreala otetului!

O, cat de mult doresc ca fiecare suflet din omenire sa mediteze acest teribil mister:Dumnezeu Cel Intrupat, care vine sa dea tuturor fericirea Sa vesnica, e adapat de om cu fierea si otetul pacatelor lui !
Nu judeca pe aceia care pe Cruce M-au adapat cu fiere si otet, caci pacatele tale, mandria ta, vanitatea ta, nepasarea ta,senzualitatea ta, perfidia ta , tradarea , apostazia si necredinta ta sunt infinit mai amare si mai acre pentru Inima Mea  delicata decat au fost fierea si otetul pentru Trupul Meu.

Da, suflet indurerat ! Nu e suficient sa fiu compatimit de voi pentru adaparea cu fiere si otet!
Va cer sa nu Ma amarati si sa nu Ma inacriti voi, prin viata voastra, prin necorespunderea integrala la chemarea voastra.Dar va cer si mai mult : sa suportati cu dragoste fata de Mine cand si voua  va ofera oamenii fierea si otetul...care adesea sunt atat de sfasietoare, mai ales cand vin de la acei pentru care te jertfesti sa-i faci fericiti.

Cum te comporti tu fata de Mine Cel insetat dupa sfintenia Ta?Nu M-ai adapat vreodata cu fiere si otet? Cu fierea indiferentei tale? Cu renuntarea la Mine, Unicul tau Mire, Unicul Scop de adoratie?
Cea mai istovitoare sete a Mea este atunci cand vad ca preotii Mei nu traiesc viata sacerdotala asa cum cer Eu.
Mai mult! Cea mai sfasietoare sete o simt atunci cand calugaritele , Miresele Mele, adoratoarele Euharistiei Ma parasesc pe Mine, Omul durerilor, Insetatul Divin dupa suflete, si se ataseaza unui om pamantean, care nu le poate da nimic ceresc, nimic vesnic, nimic pentru sfintenia si fericirea lor eterna.

Vreau de la tine dulceata jertfei de adoratie si a ostenelilor din lucrare.Sa nu renunti la Mine pentru nimic in lume! Eu sunt si Eu sa fiu Totul tau vesnic.Unicul Mire."

Divinule adapat cu amaraciune!

Cat de mult ma doare cruzimea oamenilor! Cat de mult ma intristeaza lasitatea preotilor si a calugaritelor, miresele Tale, care renunta la Tine, o Mire Etern!
Isuse! Iti cer iertare daca vreodata Te-am adapat , sub orice forma, cu fiere si otet.
Doamne! Vreau sa fiu mult mai delicata si mai atenta fata de Tine si fata de aproapele decat pana acum.

Parasirea lui Isus

Isus:"Eu sunt Cel care am fost parasit pe Cruce de Tatal , ca sa nu fiti parasiti , osanditi pe veci , voi , oamenii.


Parasirea Mea din partea Apostolilor si a celor ce s-au bucurat de binefacerile Mele a constituit o durere sfasietoare pentru Inima Mea Divina.Batjocurile si ocarile cu care M-au improscat pe Cruce soldatii , arhiereii, carturarii si poporul ideilor au amarat si mai mult sufletul Meu.


Adapararea cu fiere si otet a amarat si inacrit peste masura Trupul si Sufletul Meu.


Dar pentru desavarsirea suferintelor Mele rascumparatoarele, Tatal a voit si Eu am acceptat  sa indur suprema si infinita durere:


Abandonarea din partea Tatalui, transpunerea sensibilitatii sufletului Meu in starea  celor parasiti de Dumnezeu in Iad.Se pare ca injuriile , blasfemiile , sarcasmele inversunatilor Mei dusmani se realizeaza: 
"Pe altii i-a mantuit , iar pe sine nu poate sa se mantuiasca! S-a increzut in Dumnezeu! Sa-l scape acum daca tine la EL .Caci a zis: "Sunt Fiul lui Dumnezeu".


Incarcat cu toate pacatele oamenilor si luand locul tuturor pacatosilor ce trebuie sa fie parasiti de Dumnezeu o vesnicie in Iad , intr-un mod cunoscut numai de Treimea Preasfanta, am trait in adancul sensibilitatii Sufletului Meu pedeapsa si suferinta celor osanditi in intunericul infernului. Ceea ce descrie Evanghelia ca s-a petrecut in exterior era icoana a ceea ce se petrecea in interiorul meu:
De la ceasul al saselea s-a facut intuneric peste tot pamantul , pana la ceasul al noualea.
Acumuland in sufletul Meu toata suferinta ce ar fi trebuit sa o indure- ca urmare a parasirii lor de catre Dumnezeu, toti oamenii osanditi la iad- ca sa nu fie ei parasiti, intunericul eternei osandiri M-a facut sa strig cu glas tare:


"Dumnezeul Meu, Dumnezeul Meu, pentru ce M-ai parasit?"


Am luat locul  blestematilor , ca sa-i scap pe oameni de blestemul vesnic,caci e scris:
"Blestemat e tot cel ce atarna de lemn!"


O, Inima Indurerata , daca ar medita oamenii parasirea Mea , cum doresc Eu, nu ar mai fi nici un parasit de Dumnezeu in Iad.
Doresc ca sufletele pe care le trec stari asemanatoare de parasire, din partea oamenilor si a lui Dumnezeu , sa stie ca aceasta e forma cea mai desavarsita de ispasire a pacatelor proprii si ale lumii:
iubirea care sufera si durerile iadului pentru Dumnezeu si suflete.


Tu ce faci in toate parasirile tale interioare? in ispitele care te inconjoara? Ma parasesti sau persisti in daruire? Meditezi parasirea Mea,ori iei drumul indiferentei, al nepasarii si al izolarii totale de Mine?


Iti dau un sfat bun si folositor:
In ispite stai langa Mine, la altarul Meu .Eu aici sunt parasit de oamenii veacurilor.Adora pe parasitul inimii tale din chivot.In astfel de situatii grele si uneori insuportabile, nu esti singura.Suntem doi parasiti: Eu, Dumnezeu Euharistic si tu, fiica Inimii Mele Insangerate.
Ne consolam reciproc!Eu pe tine cand te chem:"Vino la Mine!" si tu pe Mine, Totul tau, cand Ma adori si-mi spui: "Te iubesc!".Atunci parasirea dispare.Locul ei il ia adorarea, iubirea, dorul dupa cer.
Tu stii acest lucru!E bine sa-l cunoasca toti!


Divinule parasit de Tata

Mare si infricosat este acest Mister! Il voi medita si ma voi adanci in Tine, ca nimeni sa nu mai fie parasit de Tatal.
Doamne! si eu am fost parasita,sau mai bine zis am simtit acesta parasire in anii de robie, dar Tu ai fost mangaierea mea.Iti multumesc !

sursa: cartea "Teologia Patimilor"



Te iubesc Isuse , iubirea mea minunata!




6 comentarii:

toma spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=7NXIP4QybiQ

P.I.B. ! :)

mmary spunea...

toma,imi place mult acest clip , il ascult deseori.

"Mereu uniti cu Tine Doamne! "

Iti multumim pentru modul in care ne inveti cum sa traim in Tine , dulcele nostru Isus.

Iubire, pace ,bucurie ! Domnul sa te binecuvanteze cu acele haruri care te vor face sa traiesti mereu unit cu El! :)

elena marin-alexe spunea...

Il ador si-l pretuiesc, multumindu-i pentru sacrificiul pe care l-a facut pentru ca eu sa am viata vesnica.El a facut pace si o punte de lagatura intre mine si Tatal Ceresc.
O zi fericita prin harul Lui iti doresc draga mea Mary!

mmary spunea...

Doamna Elena , cu mult drag va ofer :

http://www.youtube.com/watch?v=RHhCVgf6hhc

O seara impreuna cu blandul Isus va doresc ! :)

toma spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=Ve9KQWseo_o

Iti doresc "un P.I.B." in continua crestere ! :)

mmary spunea...

toma,

http://www.youtube.com/watch?v=Z2OVgNSnJlU

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu comorile nesfarsitei Sale Milostiviri! :)

http://www.youtube.com/watch?v=QtR45Mx8rVw

un "P.I.B" dublu :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...