Te caut din toata inima...

10 noiembrie 2009

Soapte

"Am o dorinta atat de mare sa ma ascund,
as dori sa traiesc ca si cum n-as exista, 
simt o neobisnuita atractie launtrica sa ma ascund adanc 
ca sa ma cunoasca numai Inima lui Isus..." spunea Sfanta Faustina

...iar eu am aceeasi dorinta,
imi las sufletul sa se contopeasca cu aceleasi soapte 
dorind sa caut si sa gasesc cele mai sincere si mai tandre forme de a exprima
iubirea care arde in mine IUBINDU-MA ...


M-ascund in sanctuarele din mine si te-astept: 


Vino, Doamne Isuse!

6 comentarii:

Miriam spunea...

Şoptesc şi eu timid...Vino!...Nu sunt gata...dar vino! Mai am de brodat ceva la haina albă...Dar, vine, Mire drag!

elena marin-alexe spunea...

Ca si tine, as vrea sa ma ascund cat mai adanc in inima LUI, acolo sa raman vesnic ocrotita si iubita.
Multumesc si pentru Bach care rameaza cu gandurile tale azi.
O imbratisare incarcata cu stropi de iubire de la Vrancea, pentru tine draga Mary.

Cristian Lisandru spunea...

Orice reîntâlnire cu Bach este extraordinară - din punctul meu de vedere...

mmary spunea...

Mariana, draga mea , in fiecare clipa avem ceva de brodat sau de curatat la haina alba a sufletului,in fiecare clipa avem nevoie de harurile LUI...iti doresc sa le primesti mereu...:)

mmary spunea...

Doamna Elena, Bach si vibratiile muzicii lui si in mod special aceasta melodie,imi rascolesc intreaga fiinta purtandu-ma intr-o plutire pe cat de delicata pe atat de intensa, pana in cele mai profunde sanctuare ale fiintei mele unde il astept pe dulcele Isus...

O imbratisare ale carei brate sunt undele acestei superbe melodi am trimis spre dumneavoastra draga mea prietena:)...

mmary spunea...

Cristian:

"Orice reîntâlnire cu Bach este extraordinară - din punctul meu de vedere..."...si din punctul meu de vedere...

O seara vibranta va doresc, cu multa pace si iubire...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...