Te caut din toata inima...

14 octombrie 2009

Rugaciunea Sfintei Tereza de Avila

Înţelepciune veşnică

Înţelepciune veşnică, Înălţime inaccesibilă,

Domn al sufletului meu,

nu te supăra dacă inima mea,

care-şi uită nimicnicia ei,

astăzi ar dori să-ţi înalţe un dulce imn de iubire:

Spune-mi ce vrei de la mine, spune Doamne!

M-am născut pentru Tine,

pentru tine e inima mea:

Spune-mi ce vrei de la mine, spune Doamne!

Ce doreşti, o Domnul meu, să facă

pentru Tine acest suflet al meu,

atât de incapabil să opereze, atât de mizerabil păcătos şi rău?

Iată-mă aici la picioarele tale,

singura mea Dragoste:

Spune-mi ce vrei de la mine, spune Doamne!

Viaţa mea, inima mea, corpul şi sufletul,

tot ceea ce eu sunt,

Doamne, totul la picioarele tale, dulcele meu Mire,

totul depun şi dăruiesc,

Ca jertfă de iubire mă consacru Ţie.

Spune-mi ce vrei de la mine, spune Doamne!

sursa:http://www.carmelitanisnagov.ro/ro/rugaciunile-sfintilor/sfanta-tereza-de-avila/

6 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

O jertfă de iubire... Ce poate fi mai frumos?

mmary spunea...

Cristian, buna dimineata...

"O jertfă de iubire... Ce poate fi mai frumos?"

raspuns: o alta jertfa de iubire :)

Geanina Codita spunea...

Îți doresc zile pline de iubire și dacă este musai să fie ,,fertfă din iubire,, atunci așa să fie, draga mea dragă!

Trimit toate gândurile mele curate către tine , minunată prietenă!

mmary spunea...

Geanina, iti multumesc pentru gandurile curate, s-au asternut direct in inima ...

Mi-e dor de tine draga mea, insa ma bucur stiindu-te fericita...

O seara inmiresmata cu iubirea divina iti doresc...

si inca ceva: "jertfa din iubire" e cea mai dulce draga mea, atat de dulce incat n-o mai simti ca pe-o jertfa...

Te imbratisez cu mare drag...

Miriam spunea...

Foarte emoţionantă rugăciune...cred că uneori am rostit şi frânturi din aceste şoapte...
Tot ce facem din iubire e o bucurie!
Şi e uşor de făcut...Îţi dă putere ea, Iubirea!

Mulţumesc pentru postările de excepţie!

mmary spunea...

Da, Mariana, iubirea iti da putere si te inspira , altfel cum am putea rosti atatia dintre noi aceleasi soapte...

Ieri , citind rugaciunile unor sfinte, am regasit si eu franturi de fraze pe care le rostesc si cu care ma identific, insa nu m-ai stiu daca le-am preluat chiar de la acele sfinte, citindu-le probabil in trecut, sau daca mi-au fost inspirate de iubire...important e insa faptul ca ele cheama iubirea si se contopesc cu Ea...

O noapte plina de iubire draga mea...

nu am reusit sa ajung la concert , desi mi-am dorit mult, insa programul meu e foarte aglomerat la aceste ore...tu intelegi ca doar ai la fel ca si mine patru copilasi...:)

Fii binecuvantata !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...