Te caut din toata inima...

21 septembrie 2009

Rugaciunea Sfantului Francisc de Assisi




Doamne,

fa din mine un instrument al împacarii între oameni:

Unde este ura , eu sa aduc iubire,

Unde este vina , eu sa aduc iertare,

Unde este dezbinare, eu sa aduc unire,

Unde-i ratacire, eu sa aduc adevarul,

Unde-i îndoiala, eu sa aduc credinta,

Unde-i disperare, eu sa aduc speranta,

Unde-i întuneric, eu sa aduc lumina,

Unde-i suferinta, eu sa aduc bucurie.

Doamne, ajuta-ma ca mai curând eu sa mangai pe altii

decît sa fiu mangaiat,

Ca eu sa-i înteleg pe altii decît eu sa fiu înteles,

Ca eu sa iubesc pe altii decît eu sa fiu iubit.

Caci cînd ma uit pe mine însumi atunci ma gasesc,

Cînd iert atunci gasesc iertare,

Cînd mor pentru mine, atunci înviu la viata de veci.

Amin.




Pace si bine ,lumina, puritate ,bucurie si iubire

pentru sufletele si inimile voastre

dragii mei...

12 comentarii:

Orry spunea...

ai facut o treaba foarte buna!
E o rugaciune "dorinta" pe care ar fi bine sa o adoptam cu totii! :)
Felicitari!

Ingerul tau spunea...

Este spirituala... Ceea ce mi se pare uluitor e faptul ca El se afla, atunci cand suntem inspirati, chiar si in rugaciune , si de o parte si de alta si in sufletul celui care se roaga si in postura Celui rugat.
Este infinit de bun dar si drept, stiind mereu ce e mai bine pentru mantuirea sufletului nostru: iubire, iertare, gratie dar si cearta si mustrare si chiar judecata cand altfel nu se mai poate.
Imbratisez cu drag orice suflet in care El a inceput constructia locasului promis... :)

Carmen Gigartu spunea...

Ador aceasta rugaciune,Mary.

Simion Cristian spunea...

o rugaciune frumoasa pe care ar trebui sa o memoram toti... gen Inger, ingerasul meu! :))

compadvice spunea...

Frumoasa ruga!Ar trebui sa o stim ca pe Tatal nostru!O seara frumoasa!

Miriam spunea...

Ce mult îmi plac aceste rostiri! Chiar dacă o ştiu de mult timp, nu pot să resimt aceeaşi fiori ca prima dată...Parcă e mai mult decât o rugăciune...E un fel de suspin de o gingăşie copleşitoare!

Mulţumesc, Mary, pentru aceste postări cu totul deosebite ce ne încălzesc inima până la incandescenţă!

Te îmbrăţişez cu braţe de dor!

Cristake1974 spunea...

Semper laudate Dominum!

Unknown spunea...

E o rugaciune foarte cunoscuta , dar si foarte frumoasa.

Gio Ve spunea...

Best wishes from an Estonian living in Italy!

george spunea...

Dumnezeu este prezent in AZI ! IERI a fost..., MAINE nu-l stiu ... ! Sa traim mereu in AZI ! AZI e o noua sansa pentru mantuirea noastra !

Geanina Codita spunea...

Draga mea,
avem nevoie de Cineva care să construiască permanent ceea ce alții dărâmă făra drept de apel.

Reflectăm toți la cele scrise în acestă postare, cu siguranță așa vom face.

Minune de om, te îmbrățișez!

mmary spunea...

Orianda,Ingerul tau,Carmen, Simion Cristian,Compadvice, Mariana,Cristake, Monica Daniela,Pilland, George, Geanina,si voi toti cei care veti citi aceste randuri:

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toate Harurile Spiritului Sfant pentru ca sa deveniti ceea ce Sfantul Francisc a dorit sa devina rostind aceasta rugaciune...

Pacea si binele , lumina, bucuria , puritatea si iubirea sa coboare asupra voastra...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...