Te caut din toata inima...

20 iulie 2009

You can believe in Christ

10 comentarii:

kis spunea...

Am fost de cateva ori in Chicago si am ,,prins,,cateva concerte crestine ale mai multor cantareti gospel.Superb acest cantec a lui Gary Vorheet, ce cuvinte are refrenu...poti sa crezi in Christ, poti sa-l primesti....
Mmary, nu-i asa ca e minunat sa-l avem in inima?

mmary spunea...

Kis, Isus e cea mai frumoasa,mai pura,mai calda,mai tandra si mai luminoasa bataie a inimii mele...

DA , e MINUNAT sa-L avem in inima !

iti doresc sa-L simti palpitand in fiecare bataie a inimii tale...

Geanina Codita spunea...

Îi rog pe toţi cititorii acestui blog, chiar dacă nu au timp, de data acesta să rupă cinci minute din timpul preţios, doar cinci minute să se rupă de toată nebunia care ne monitorizeză vieţile şi să asculte , în linişte, cu mult calm, acestă melodie divină.

După ce am ascultat acestă melodie, cu lacrimi în ochi, primul gând a fost unul care mă părăsise de ceva timp, anume acela de a mai da naştere unui copil.

Mulţumesc draga mea pentru melodia acesta, cu tot sufletul, stau şi o ascult, o rescult la nesfârşit...

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

mmary spunea...

Eu iti multumesc Geanina,pentru toate cuvintele, dar mai ales pentru sentimentele frumoase si tandre care se revarsa din cuvintale tale...

iar daca in lacrimi a stralucit un dulce copilas care ar vrea sa se nasca ,cred ca ar trebui sa imbratisezi ,asa cum stii tu ,acest gand si sa-l transformi in viata...

astept cu nerabdare ziua in care imi vei spune ca a fost conceput :)...

Si eu te imbratisez cu toata dragostea Geanina!

Miriam spunea...

TU POTI CREDE IN HRISTOS!!!

Minunata afirmatie ...si adevarata...

Geanina, orice femeie se implineste prin maternitate...Te felicit pentru gandul tau...A aparut si la mine..dar e cam tarziu...

Mary, te imbratisez cu drag!

mmary spunea...

Mariana,si eu te imbratisez si te binecuvantez cu toata inimioara mea...

Cristian spunea...

Sa nu ranim niciodata inima omului pentru ca acolo salasluieste Dumnezeu.Din pacate oamenii uita acest lucru.O zi excelenta Mary!:)

mmary spunea...

Cristian,bine ai revenit...:)

Ce bine ar fi daca toti ne-am dorii sa fim o oaza de lumina,liniste si iubire,sa fim entuziasmati de viata,de orice viata,chiar daca asta presupune foarte mult efort...

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu toata splendoarea iubirii Sale Cristian !!!

chiar daca nu am mai comentat ,ti-am citit frumosul blog cu mult interes....

daniela spunea...

MI-AM FACUT timp sa ascult melodia.Efoarte frumoasa,pura gratioasa,iti atinge veramente inimaù

mmary spunea...

Draga Daniela , daca inima ta s-a infiorat e un semn ca Iubirea , credinta , bunatatea sunt prezente acolo.

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu inefabila gratie a iubirii Sale si sa reverse asupra Ta toate Harurile Spiritului Sfant!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...