Te caut din toata inima...

25 iulie 2009

Inexprimabila Tandrete


O so
apta suava care tremura intr-un suras ce te cauta si se contopeste cu candoarea inimii ce-l asteapta...
o privire frematanda in cristale de senin ce ti se daruieste in imbratisarea blanda a aripilor sale...
contemplarea fiintei iubite mai presus de orice posibilitate umana de intelegere
impartasirea duioasa ce te vrajeste prin frumusete ,adevar si armonie...
un sarut gingas nascut din ardoarea asteptarii ce te infioara si aprinde fiecare stea din universul fiintei tale...
soapte...priviri...ganduri...atingeri....
primite sau oferite,insa toate arzand in aceeasi curata incandescenta numita : TANDRETE.
Sunt gesturi revarsate din infinita frumusete a iubirii, firesti, calde si uneori timide ,insa exprimand intotdeauna afectiunea,duiosia ,gingasia...
Despre aceasta tandrete izvorata din maternitate, indragostire sau iubire romantica s-ar putea scrie fraze fascinante, insa acum ,as vrea sa descoperim si sa invatam sa oferim o altfel de tandrete, o tandrete necesara pentru a deveni cu adevarat Oameni Frumosi...chiar daca in primele clipe unii veti fi socati,va rog, va implor sa va opriti o clipa si cateva minute din alergarea zilnica si sa priviti clipul de mai jos incercand sa descifrati frumusetea din fiecare fiinta,nevoia de tandrete care striga din toate acele trupuri chircite de suferinte,dincolo de acele trasaturi ale fetei pe care in mod normal nu le numim "frumusete"...
Privirile sufletului vor descoperii frumusetea unei femei minunate ,in care Dumnezeu se recunoaste cu incantare,si in care recunoaste si OMUL...
Sincer,rar mi-a fost dat sa vad atata tandrete delicata revarsata din gesturi atat de simple...atingeri palpabile ale unei iubiri ce te infioara,te incatuseaza in admiratie si intr-o dulce contemplare esti fascinat,indurerat,iubit si iubitor,tandru si totusi atat de neputincios in fata acestor priviri in cautare de tandrete autentica...
Probabil primul gand ar fi sa-i compatimim,insa nu cred ca e cazul deoarece ei au primit imbratisarea si grija unui inger, insa sunt atatia altii, mii,milioane,de care nu-si aminteste nimeni,pe care nu-i imbratiseaza nimeni...credeti ca ei sunt mai putin oameni ? Eu cred ca noi am deveni OAMENI FRUMOSI daca le-am darui gingasia gandurilor noastre si tandretea unei rugaciuni duioase...Mai mult decat cuvintele pe care le-as putea rosti,imaginile va vor descoperii INEXPRIMABILA TANDRETE ...
cu EA il rog pe Dumnezeu sa va binecuvanteze !
deoarece nu l-am putut posta pe blog ,va invit sa urmariti clipul chiar aici...
 
 Dumnezeu sa va binecuvanteze cu grija si tandretea Sa !

14 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

"Tandreţea este odihna pasiunii" - Joseph Joubert...

Geanina Codita spunea...

Draga mea, dacă tandreţea nu există nu se poate vorbi despre iubire. Amândouă merg mână-n mână.

Sunt cele mai bune prietene.

Am citit postarea doar de 3 ori, mesajul mi-a penetrat sufletul, mă gândesc la foarte multe în clipa acesta.

În primul râns mă gândesc la tine şi la întâlnirea noastră care pot să jur că nu este întâmplătoare.

Draga mea, te îmbrăţişez peste normă!

Vasile Andreica spunea...

Asta da urcare de nivel, sarim dintr-un pas de la metta (iubirea duioasa pentru tot ce ezista) la karuna (compasiunea activa). Superba idee ai avut, Mari, a meritat asteptarea. Multumesc.

Miriam spunea...

Am citit cu inima...
Şi inima asta a mea s-a umplut din nou de tandreţea aceea pe care o aveam când îngrijeam copilaşii...
Ai drepatate, Mary, maternitate e în stare de gesturi enexprimabile...
Videoclipul m-a mustrat...şi mă întreb: ce fac eu cu iubirea din inima mea? Doar o declam? Doar o pun în vers?...E aproape nimic...Iubirea e dincolo de cuvinte...e în gestul tandru pentru aproapele meu...e mâna care şterge lacrima...e mâna care hrăneşte...e mâna care înveleşte...e mâna ce strânge la piept pe cel ce tremură...

Iartă-mă, dar iar mi-a venit în minte o poezie de a mea:

Îndrăzniţi să iubiţi
Deschizându-vă larg poarta inimii!

Îndrăzniţi să iubiţi
Ieşind degrabă întru-ntâmpinare...

Îndrăzniţi să iubiţi
Îmbrăţişând ca un înger păzitor...

Îndrăzniţi să iubiţi
Sărutând lacrimile sfinte de copil...

Îndrăzniţi să iubiţi
Adăpând cu izvorul curat al privirii...

Îndrăzniţi să iubiţi
Îngenuchind alăturea în iarbă...

Îndrăzniţi să iubiţi
Punând haina nouă pe umeri tremurânzi...

Îndrăzniţi să iubiţi
Hrănind cu pâine caldă, cea mai albă...

Îndrăzniţi să iubiţi
Mergând la pas cu cel ce şchiopătează...

Îndrăzniţi să iubiţi
Luând în braţe pe cel ce se târăşte...

Îndrăzniţi să iubiţi
Însuşindu-vă durerea aproapelui....

Îndrăzniţi să iubiţi
Răspunzând cu-un zâmbet unui surâs timid...

Îndrăzniţi să iubiţi
Luându-i în visul vostru pe prieteni....

Îndrăzniţi să iubiţi
Lăsându-le liber zborul spre visul lor...

Îndrăzniţi să iubiţi
Tăcând sau strigând, plângând sau cântând...

Îndrăzniţi să iubiţi
Dedicând versuri sfinte pline de dor...

Îndrăzniţi să iubiţi
Iubind pur şi simplu!
Sunt atâţia care caută iubire...

mmary spunea...

Cristian Lisandru ,nu cred ca tandretea e doar odihna pasiunii,dimpotriva,eu cred ca :

Tandretea e desavarsirea pasiunii...

o zi plina de tandrete sa se reverse spre tine...

mmary spunea...

Si mie mi-au penetrat sufletul cuvintele tale ,draga mea Geanina,si sunt de acord cu tine,nimic nu e intamplator,intalnirea noastra cu atat mai putin...

Azi iti doresc ca viata sa-ti fie dominata,condusa si luminata de tandrete...

s-o primesti si s-o daruiesti "peste norma"...

Te imbratisez cu toata tandretea inimii mele draga mea...

mmary spunea...

Vasy, cuvintele tale ma fac sa rosesc...

insa ai dreptate,pentru mine tandretea chiar asta exprima :"iubirea duioasa pentru tot ce exista "

tie iti doresc sa ai parte de ea in fiecare clipa a vietii tale...:)

mmary spunea...

Mariana,m-ai coplesit,ai inteles exact mesajul meu ,forma de tandrete despre care vorbesc...

esti minunata !!!...iar versurile sunt superbe...

"Îndrăzniţi să iubiţi
Îmbrăţişând ca un înger păzitor..."

ce duioasa poate fi o astfel de imbratisare si cata candoare poate darui...

Sa fii mereu imbratisata de ingeri ai Luminii draga mea...

kis spunea...

Tandrete, inseamna sa dai celor din jur ceea ce au nevoie, nu ceea ce merita!

mmary spunea...

Kis, contin adevrul autentic pe care exprima tandretea cuvintele tale...:)

sper ca Dumnezeu sa-ti daruiasca ,in fiecare clipa toata Iubirea Sa ,de care avem cu totii atata nevoie...

Orry spunea...

tandretea insemana sa dai fara sa astepti nimic in schimb. Si sa o faci cu toata inima ...

mmary spunea...

orianda,asa e ,insa as completa :"sa dai din toata inima" insa in gestul tau sa vibreze gingasia si duiosia...

iti doresc sa ai parte de o viata in care tandretea exprimata prin gingasie si duiosie sa fie surasul din fiecare dimineata...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe cuvinte, sa speram ca oamenii nu vor uita sa fie tandri:)

mmary spunea...

ARIPI DE FLUTURE ,ma alatur cuvintelor tale si iti doresc sa ai parte de cea mai duioasa tandrete...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...