Te caut din toata inima...

09 iulie 2009

Europe Carrie

8 comentarii:

Paul spunea...

Frumoasa melodie la ceas de seara!

Cristake1974 spunea...

Ei, aici e-aici... Asta e formatia mea de suflet, asa ca... multam din inima, dear Mary!

mmary spunea...

Buna dimineata Paul, sper sa-ti placa si-n lumina zorilor la fel de mult...:)

mmary spunea...

Ei, aici e-aici... Asta e melodia de suflet a tineretii mele,...cu mult drag ,Cristake...

Geanina Codita spunea...

Bună dimineaţaaaa!
Ce-mi făcuşi, draga mea?
O să plec şi cu melodia, deşi nu este frumos ceea ce fac, însă nu mă pot abţine.

Să ai o zi divină, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Multumesc, o voi lua ca reper pentru toata ziua de azi. Te imbratisez cu Dragoste!

mmary spunea...

Deci ai luat-o ,nu-i asa?

vezi Geanina,daca am pus-o cu dragoste ea a ramas si la mine,chiar daca mi-ai furat-o si tu,strengarita mica...

o zi divina iti doresc si eu...

mmary spunea...

Si eu va imbratisez cu aceeasi dragoste doamna Elena...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...