Te caut din toata inima...

04 iulie 2009

"CALEA , ADEVARUL , SI VIATA "-predica Vladimir Pustan

4 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Draga mea. calea o ştiu, adevărul îl spun mereu chiar dacă îmi asum riscul să o mai iau după ceafă, iar viaţa mi-o trăiesc după principii sănătoase, sper.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

mmary spunea...

Atunci cand esti pe CALE,adevarul nu mai este un lucru greu de spus,chiar daca "o mai iei dupa ceafa"...in acele clipe ,simti in tine o forta care te ajuta sa treci peste toate loviturile pe care le-ai putea primi...insa cel mai interesant lucru pe care l-am experimentat ,in legatura cu acest subiect,e faptul ca atunci cand am marturisit adevaruri care credeam ca vor dezlantui furtuna,ele nu au facut altceva decat sa insenineze cerul sufletului meu cu intelegere, iubire,lumina...deci CURAJ...Calea,Adevarul,Viata ,"ISUS",cu alte cuvinte, te inalta intotdeauna spre zari de bucurie senina,unde sper sa te zaresc mereu...o duminica frumoasa si binecuvantata draga mea....

Paul spunea...

Toti zburdam pe calea vietii, insa uitam uneori ca nu suntem singuri si ca aceasta cale ne este netezita dinainte, trebuind doar sa nu uitam ca deasupra noastra cineva vegheaza sa fim buni si iubitori!

mmary spunea...

Da Paul, cineva acolo sus ne iubeste, ne vegheaza...sa nu-L uitam niciodata, sa ne bucuram de iubirea si de darurile Sale...sa incercam sa iubim si noi...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...