Te caut din toata inima...

07 iunie 2009

Rugaciune catre Spiritul Sfant...

O Spirite Sfinte,Te rog acum cu Maria, pentru ca m-ai chemat sa Te invoc.Revarsa-te asupra mea cu toate harurile Tale! Revarsa-Te in viata mea cu harul iubirii,pentru ca de acum inainte in Tine sa-L pot iubi pe Dumnezeu mai presus de orice lucru si pe aproapele meu ca pe mine insumi.Revarsa-Te asupra mea cu harul cunoasterii,pentru ca in tot ceea ce fac si gandesc,in tot ceea ce simt si hotarasc,sa pot gandi,decide si sa actionez mereu,in lumina Ta. Spirit al Sfatului,revarsa-Te asupra mea,pentru ca prin cunoasterea mea si cuvantul meu sa-i pot ajuta cu iubire pe toti aceia care imi cer sfatul!Ca fiecare cuvant al meu sa fie lumina pentru ceilalti! Spirite al lui Isus,da-mi harul tariei Tale sa pot invinge orice incercare si sa implinesc voia Tatalui,mai ales atunci cand imi este mai greu! Spirite de tarie,intareste-ma in momentele de slabiciune! Spirite al vietii,dezvolta in mine viata divina,care mi-a fost datuita prin Tine chiar din pantecul mamei si la botezul meu! Foc divin,aprinde flacara iubirii divine in pieptul meu,ca sa iasa intunericul si gerul pacatului!Spirit de vindecare,vindeca in mine tot ceea ce e ranit si fa sa creasca ceea ce inca nu e dezvoltat! Coboara cu toata puterea Ta asupra mea,sa pot fi recunoscator chiar si pentru lucrurile mici.Lumineaza-ma,o Spirite Sfinta,ca sa stiu sa-ti multumesc si pentru cruci si pentru greutati. O Spirite al adevarului,lumineaza-ma cu adevarul Tau,pentru ca inainte de toate sa traiesc adevarul iubirii,al pacii si al dreptatii. Ajuta-ma ca in fiecare zi sa marturisesc tuturor,prin ceea ce fac si prin cuvinte,Cuvantul lui Dumnezeu in toata splendoarea Lui! Revarsa-te asupra calugarilor,calugaritelor,asupra preotilor si asupra tuturor celor care se spovedesc! Spirite al Rugaciunii,invata-ma sa ma rog.Purifica inima mea ca sa se poata ruga cu Demnitate si sa gaseasca mereu timpul pentru Rugaciune! Da-mi harul de a ma ruga cu inima! Spirite Sfinte,elibereaza-ma de toate greutatile care ma apasa ca inima mea sa devina o floare,care se dezvolta,creste si produce multe roade! O,Spirite Sfinte,prin Maria astazi te aleg ca Domn al intregii mele fiinte.Cu credinta si cu speranta iubirii Tale infinite,care s-a manifestat in Maria atat de minunat,ma deschid catre toate Harurile Tale,renunt la orice spirit rau si la orice seductie a sa,pentru a Te primi pe Tine,Spirit al luminii,al pacii si al ordinii.Iti consacru toate capacitatile mele si vreau sa lucrez in Lumina Ta.Iti incredintez Tie toate drepturile asupra vietii mele.Vegheaza asupra mea si condu-ma la Tatal!...Vesnice Parinte,prin Spiritul Sfant ,iti ofer tot ce a tasnit din inima lui Isus ,din imensa Ta iubire,pentru ispasirea pacatelor noastre si ale lumii intregi....Amin...(aceste rugaciuni sunt transmise de Preacurata Fecioara Maria tinerilor vizionari de la Medjugorje)

6 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Draga mea,
ieri am avut o zi grea, trista, fiindca nu-i usor sa pierzi pe cineva drag. Am trecut pe la tine si am luat liniste si multa dragoste. Plec impacata si linistita. Multumesc fiindca existi. O duminica frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

El a promis ...si a trimis! Ma bucur ca azi mai este cineva langa mine, care cugeta la "marea dragoste ".Am amintit si eu ceva in acest sens, pe blog la mine. Multe binecuvantari sa-ti dea Domnul! Pace si bucurie din belsugul Lui de har!

mmary spunea...

Draga mea Geanina,fiecare tristete are raza ei de lumina si daca ar fi sa descriu lumina ce straluceste in tristetea ta,ar trebui sa-ti spun ca ea poarta numele :"mantuire"...a plecat repede spre Imparatia lui Dumnezeu "steaua ta",insa aflandu-se inca in starea de puritate,poti avea certitudinea ca a si ajuns "acolo"...nu a mai avut timp sa pacatuiasca,acesta este lucrul bun pe care il poti imbratisa pentru a-ti indulci suferinta...iar in aceasta zi de Sarbatoare iti doresc ca toate Harurile Spiritului Sfant sa te imbratiseze,sa te alinte,sa te iubeasca..

mmary spunea...

Intamplator,sau poate nu,eu cred ca nu,in timp ce dumneavostra erati in vizita in "splendoarea iubirii",pasii sufletului meu explorau "Hai la plimbare",...,se pare ca iubirea care ne uneste e mult mai intensa decat o percepem noi,iar Spiritul Sfant care azi se revarsa asupra noastra ne-a imbratisat asezandu-ne in aceeasi inima minunata:"INIMA lui ISUS"...nu-i asa ca sunt superbe soaptele iubirii pe care le auzim aici?

Dumitru K. Negoita spunea...

Cat de perseverenta,cat de atasta a acestor valori spirituale.De fiecare data, la varsta mea,vin cu bucurie aici si, sincer ma minunez.
Acest fapt, i-mi mai aduce o bucurie. Aceea ca, cei din generatia mea, care au iubit anumite valori, cand ne v-a sosi ceasul. Putem pleca linistiti ca ... valorile, vor ramane pe maini bune.
Sa aveti parte de dragoste si iubire ca meritati.

mmary spunea...

Va multumesc maestre,nu cred ca merit atatea laude...si sincer nici nu mi le doresc,pentru ca ma pun in pericolul de a cadea in mrejele mandriei sau ale vanitatii,de care fug cat de departe pot...insa nu pot sa nu recunosc ca daruiti raze de bucurie sufletului meu de fiecare data cand pasiti pe taramul "splendorii iubirii"...simt cum, cu fiecare "intalnire"care se produce intre noi, aceste valori morale despre care vorbiti,vin spre mine ca ceva foarte puternic,ca o informatie...Azi as dorii sa va imbratiseze BUCURIA care sa va daruiasca SPERANTA implinirii tuturor proiectelor dumneavoastra...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...