Te caut din toata inima...

11 mai 2009

Gesù era lì-"IUBIREA MEA ESTE RASTIGNITA"

Ni se pare crud? Nu putem privi? Trebuie s-o facem! Macar atat trebuie sa facem!Trebuie sa vedem,cu ochii larg deschisi,cu inima ingenuncheata si sufletul sfasiat de remuscari,ceea ce i-am facut IUBIRII DESAVARSITE,ceea ce inca ii mai facem atunci cand pacatuim...Cati dintre noi am putea sa ne vedem copiii chinuiti in felul acesta?Cat de mare trebuie sa fie iubirea TATALUI care si-a trimis iubitul FIU sa moara in asemenea chinuri pentru noi? ISUS s-a intins pe cruce,si-a deschis larg bratele pentru a ne strange pe toti la pieptul LUI,pentru a ne imbratisa...Veniti si daruiti-va iubirii Sale,daruiti-i inimile voastre..."Te iubesc ISUSE,te rog IARTA-NE...TU,iubirea mea, esti atat de bland si atat de bun cu noi incat unde a fost ura TU ai adus iubire,unde a fost vina TU ai adus iertare,unde a fost ratacire ai pus adevarul,din intuneric ai facut lumina,iar suferinta ai transformat-o in bucurie....Eu ,te iubesc atat de mult incat acum doresc ca eu sa fiu cea care mangaie,care intelege,chiar daca nu va fi inteleasa,care iubeste,chiar daca nu va fi iubita de nimeni altcineva in afara de TINE....caci eu m-am regasit atunci cand am uitat de mine,m-am inaltat atunci cand toti credeau ca am cazut,caci am cazut in ochii lor insa inima mea s-a inaltat scaldandu-se in Sangele Sfant al iubirii Tale...Pana la sfarsit ne-a iubit Isus,iar sfarsitul iubirii Sale este nesfarsirea...Priviti-i Ranile,ascultati-le,fiecare rana iti sopteste:" e pentru TINE,e pentru TINE...priviti-Le,ascultati-Le,iubiti-Le si incercati sa le mangaiati cu sufletele si inimile voastre..."




more about "Gesù era lì-"IUBIREA MEA ESTE RASTIGN...", posted with vodpod

9 comentarii:

Paul spunea...

Postarea ta te indeamna la multa reflectie, meditatia asupra locului tau in aceasta lume vine sa desavarseasca Jertfa Lui.

mmary spunea...

Buna dimineata Paul...Intr-adevar,doar vazandu-L pe ISUS in aceasta postura ne putem reaminti care trebuie sa fie sensul vietii noastre,care e calea pe care pasii nostri trebuie sa o urmeze...Eu ,cand Il privesc,sunt devastata,mi-e mila de El,iubirea desavarsita,mi-e mila de noi cei care L-am rastignit atunci cand El s-a lasat in mainile noastre...IL privesc,Il privesc cu iubire,ma abandonez imbratisarii LUI,ma odihnesc la pieptul LUI si incerc sa uit de mine...sunt coplesita de atata iubire..."IL iubesc... ma iubeste..."...:)

Catana Cristian-Alexandru spunea...

impresionant...

Salutari din munti

Christian-Alexandru
http://christian-alexandru.blogspot.com/

mmary spunea...

E intr-adevar impresionanta"IUBIREA" care s-a rastignit pentru noi...Multe binecuvantari sa se reverse peste"muntii" tai...

kis spunea...

f. frumos!
EL a ales sa moara pentru noi!
noi ce putem sa facem pentr EL?

mmary spunea...

Trebuie sa-L iubim kis,trebuie sa-L iubim cu toata fiinta noastra...

Cristian spunea...

Rar am intalnit oameni care sa aiba o relatie atat de profunda cu Divinitatea.Sentimentul este sublim mmary.Iubirea fata de Creator depaseste granita iubirii pamantene. Te inalti la cer.Sursa din care venim cu toţii este Iubire.Iubirea noastră este efemera pentru ca nu stim sa o intretinem.Uitam ca ea trebuie să infloreasca in fiecare moment.Ne lasam prada mintii care se plictiseste repede.Odata acaparati de minte uitam sa iubim. Seva iubirii curge prin venele noastre iar noi din inconstienta ne privam de iubire.Oamenii se auto mutilează refuzandu-şi iubirea fata de ei insisi si faţa de ceilalti.Astfel ajung sa se imbolnăveasca.Iubirea in sine este hrană.Aceasta vindeca si alina Noi suntem iubire....Daca Dumnezeu ne iubeste atât de tare, noi de ce nu putem să iubim la fel neconditionat? Iubirea are nevoie de spatiu ca sa fie autentică.O seară liniştită!:)

mmary spunea...

"Daca Dumnezeu ne iubeste atat de tare,noi de ce nu putem sa iubim la fel neconditionat?"....pentru ca suntem rai,egoisti,fatarnici,intereseti doar de trup si de nevoile lui,uitind ca avem un suflet infometat,a carui unica hrana este IUBIREA...Trec zile,saptamani,luni sau ani,uneori,pana cand ne amintitm ca sufletul nostru e infometat si insetat,si mai trece inca mult timp pana cand ne hotaram sa luam deciziile care se impun,sa ne spovedim,sa ne impartasim,cu TRUPUL si SANGELE PREASFANT,cu IUBIREA minunata care ni se ofera..."Iubirea are nevoie de spatiu ca sa fie autentica..."....ai dreptate...iubirea are mare nevoie de spatiul inimii,al mintii si al sufletului nostru,....,de toata fiinta si viata noastra,dar mai ales de vointa noastra...O zi frumoasa si linistita....:)

VISION DE ARLEQUÍN spunea...

Te mandoun saludo desde algún casi burdo lugar de México.

ciao.

"La vida es un gran circo, pero sin espectadores"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...