Te caut din toata inima...

27 mai 2009

AVORTUL




In urma cu cateva zile am scris despre embrionul uman,tocmai pentru a arata ca are viata inca din prima zi de nastere.Deoarece am constatat ca majoritatea femeilor sunt induse in eroare,ca habar nu au de cate avorturi fac ,chiar si atunci cand folosesc pilule contraceptive,m-am hotarat sa insist putin asupra acestui subiect.Mentionez ca m-am documentat din cartea doctorilor John C. Willke, Barbara H. Willke:"Avortul intrebari si raspunsuri Sa-i iubim pe amandoi!"... 

Ce tipuri de avorturi exista si cum se fac ele? 

Exista avorturile spontane,care se numesc de obicei pierderi de sarcina,majoritatea se produc acasa,prezinta un pericol redus pentru mama.

Ce fel de avorturi provocate exista? 

Pentru prima saptamana de sarcina exista micro-avorturile ,cauzate de medicamente si dispozitive "contraceptive".Da ,dragele mele,sunt convinsa ca nu stiati ca atat steriletul cat si pilulele va provoaca avorturi de care nici macar nu sunteti constiente....Dispozitivul intrauterin(steriletul"IUD") ucide copiii.In timp ce folositi IUD,fertilizarea se poate petrece,insa acest dispozitiv nu permite copilului sa se "cuibareasca" in uter.El moare in primele zile de viata.Absenta sangerarii menstruale reprezinta dovada ca copilul a supravietuit si s-a implantat.Avortul nu este justificat nici in asemenea cazuri.Dispozitivul intrauterin imbolnaveste femeia sanatoasa,producandu-i sangerari,dureri ,anemie,supuratii purulente in uter,in trompele uterine,in abdomen...La randul lor pilulele cauzeaza boli grave,precum cancerul la san,cancerul uterin,cancerul de piele,infarcturi,flebite,embolii...In timp ce femeia foloseste orice pilula"contraceptiva",ovulatia si conceptia au loc.Copilul insa moare de foame,pentru ca pilulele deshidrateaza glandele mucoasei uterine si scad nivelul de glicogen din endometru.Daca mama a luat pastila si ciclul menstrual este totusi absent,acesta este un indiciu ca ,copilul supravietuieste.Tineti minte,avortul nu este permis niciodata,nici dupa o zi de la conceperea copilului,nici dupa mai multe.Prin administrare de "Depoprovera",de implanturi,prin folosirea diferitelor metode postcoitale,fertilizarea se produce in mod automat.Isus a spus:"Adevarat va spun voua,orice i-ati facut unuia dintre acestia mai mici ai mei ,Mie Mi-ati facut"(Matei 25:40).Viata umana incepe in momentul conceperii.Acesti copii micuti,abia conceputi,sunt "cei mai mici"frati si surori ai nostri.Ceea ce facem cu ei este ceea ce facem cu Isus...Despre atat de mult promovata "Fertilizare in vitro" trebuie sa stii ca foarte rar se intampla ca, copiii conceputi in vitro sa supravietuiasca.Se stie ca majoritatea dintre ei sunt ucisi sau mentinuti in viata ,dar pusi la congelatoare.Nu luati parte la astfel de pacate...

Care sunt avorturile chirurgicale din primul trimestru? 

Exista cateva tipuri: EXTRACTIA:Acesta este un tip de avort prin absorbtie la o varsta foarte mica a sarcinii,adesea facut inainte ca testul de sarcina sa fie pozitiv. ABSORBTIA-aspiratia: Prin aceasta metoda,cel ce realizeaza avortul trebuie sa blocheze inelul muschilor cervicali(intrarea in uter) si-n acelasi timp sa deschida uterul.E foarte greu,deoarece acesta este intarit sau "crud"inca pentru a se deschide.Medicul introduce in uter un tub de plastic care are la capat un cutit ascutit.Prin absorbtie,trupul fatului este taiat in mai multe bucati.Medicul taie apoi placenta bine prinsa de peretii interiori ai uterului.Bucatile sunt absorbite intr-un recipient.Puterea de absorbtie este de 29 de ori mai mare decat a unui aspirator obisnuit. DILATATIA si CHIURETAJUL: Acest procedeu este similar celui de absorbtie,cu deosebirea ca medicul care face avortul introduce in uter o chiureta,un fel cutit rasucit.Cu ajutorul acestuia,el taie placenta si bebelusul in bucati,pe care le scoate apoi afara intr-o tava.Sangerarea este de obicei abundenta.Mai sunt si alte tipuri de avorturi ,insa acestea sunt cele mai des folosite.Si acum spuneti-mi sincer:cate dintre voi ati fost constiente de ceea ce se intampla cu adevarat ,in realitate,atunci cand folositi pilulele sau faceti avort?ce s-ar intampla daca o persoana straina ar veni si ar face astfel de mutilari copilului dumneavoastra?O fiinta umana,chiar daca inca nu s-a nascut ,chiar daca e inca in burtica mamei,este O FIINTA UMANA...Ce suflet trebuie sa ai sa-ti mutilezi copilasul,sa-l ucizi fiind constienta de acest lucru?Uneori ma intreb :cum ne mai poate rabda Dumnezeu cand ne vede cum in fiecare zi ne ucidem,ne abuzam si ne mutilam copiii?si acest lucru se intampla in fiecare zi...cat de mult ne iubeste,cata rabdare are cu noi,daca noi in fiecare clipa IL ranim cu pacatele noastre,ne ranim sufletele noastre...ce ati vrea sa-i faceti unui om care ar veni sa va omoare copilul????cum ar trebui sa ne pedepseasca EL cand noi ne ucidem copiii in fiecare zi,cand II ucidem copilasii Lui in fiecare zi???....si totusi,EL inca ne asteapta sa ne intoarcem de pe acest drum al crimei,al egoismului nostru,asteapta sa ne deschidem inimile,sa ne plangem pacatele,sa incercam sa nu mai cadem in ele si sa-L primim pe EL,dulcele Mantuitor,in inimile si vietile noastre,sa-L lasam sa le conduca,sa ne conduca pe Calea Vietii si a Iubirii...In curand voi scrie despre traumele pe care avortul le provoaca si despre implicatiile morale ale acestuia...Pana atunci puteti adopta in mod spiritual sufletul unui copilas care e pe cale sa fie avortat,printr-o rugaciune pe care a lasat-o Preacurata Fecioara De La Guadalupe,patroana copiilor care urmeaza sa se nasca:"Isuse,Maria,Iosif, va iubesc mult si va implor sa crutati viata copilasului, care urmeaza sa se nasca,pe care eu l-am adoptat in mod spiritual,si care este in pericol sa fie avortat." Trebuie sa rostiti aceasta rugaciune ,in fiecare zi,timp de un an de zile,pentru a adopta sufletelul unui copilas...Din propria mea experienta va spun ca are efect...acum va doresc :"Sa Iubiti si sa nu mai pacatuiti..."(acest lucru mi-l doresc si mie...)...in bara video alaturata puteti urmari materiale despre avort...

2 comentarii:

Sorin M. spunea...

Aici veti gasi o poveste de viata adevarata:

http://de-vorba-cu-mine.blogspot.com/2008/09/bdou-viei-pentru-un-sufletb.html

mmary spunea...

Am citit povestirea,e mai mult decat emotionanta...impreuna cu Ionut rostesc si eu:"vreau langa Dumnezeu sa fiu mereu..."am intalnit si eu cazuri asemanatoare...e interesant insa ce poate face rugaciunea rostita din inima...In luna Decembrie 2008,una dintre prietenele mele a ramas insarcinata si dorea sa faca avort...oricat am incercat sa o conving nu am reusit sa o fac sa-si schimbe hotararea....m-am rugat foarte mult pentru sufletul acelui copilas,l-am adoptat in mod spiritual;aceasta rugaciune o rostesc de peste 3 ani de mai multe ori pe zi...in dimineata zilei in care ea si-a programat avortul,eu nu stiam,m-am trezit cu dureri ingrozitoare de spate;nu stiam ce se intampla;erau dureri identice cu cele pe care le are o femeie atunci cand naste un copil;pe la ora 12,a venit la mine o prietena care mi-a spus ca s-a intalnit cu "X" care la ora 13 era programata sa-si faca avort...durerile mele au continuat sa ma asalteze,infiorator pana la ora 14 si 30,apoi au incetat brusc...inclin sa cred ca Dumnezeu a dorit sa-mi arate ca rugaciunile de adoptie spirituala chiar au efect si ca ,in mod spiritual,eu chiar am nascut acel copil...de aceea voi spune aceste rugaciuni in fiecare zi,pana la sfarsitul zilelor mele...va doresc multa iubire pura...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...